Ska bara inflika som vanligt, Brukar inte skriva så mycket om preppen jag tar men detta är jag tvungen att göra är såpass nöjd med detta..
Jag har nu kört både deras testo, tren och oxar, även testat deras dbol innan som jag var riktigt nöjd med, (visste inte att det var hulk fören polaren sa det för någon vecka sedan

)
Testo och trenet, var det ingen snack om att det var riktig vara., de verkar vara rätt doserade växte som ett djur de första månader/na ökade brutalt, och gör det forttfarande.. Slutade med att min gym partner även drog en beställning från Hulklabs, då han tyckte jag växte grymt på testo ,tren(oxar nu). Efter ett tag tog jag en Beställning på oxarna, aldrig kört det innan, Och fyfan vilket tryck det var i dom blev stark som en Oxe 4 real från 48 i hantelpress nu sitter jag och reppar på 60kg 6(ca runt) reps. riktigt nöjd med beställningen.
Hulklabs prepp får 10/10 av mig.
Kundservicen eller vad man ska kalla det får även 10/10 av mig, då det var riktigt trevliga svar och snabba, kunde dock vara segt ibland men det förstår man när det är såpass stor shop.
Enda som fattar skulle nog vara en webbshop.
Mvh
Braincells en kund som stannar.