2014-08-14, 13:53
Medlem
Riktigt bra grejer från Hulken! Kört cypen, decan, trenet och dbollarna. (Inte samtidigt dock )

Allting sjukt bra drag i, så kör på bara! nästa vända blir de propp o npp
2014-08-21, 15:30
Medlem
nån som har testat deras testo p och npp? hur var effekten? injektsmärta?
2014-08-27, 14:14
Medlem
Lehlas avatar
Grymma oxar hulken!!

ligger på cruise på deras EQ 900mg Mkt mkt fin EQ
2014-08-27, 20:25
Medlem
Någom som kört Hulk Labs, captain america testo e 333mg/ml eller deras dbollar?Tacksam för svar
Senast redigerad av SpG9Reload 2014-08-27 kl. 20:29.
2014-09-09, 22:14
Medlem
Stor-Franks avatar
Någon som kört deras primobolan?
2014-09-09, 22:40
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lehla
Grymma oxar hulken!!

ligger på cruise på deras EQ 900mg Mkt mkt fin EQ

Vadå Cruise? ! Cruise är när du vilar kroppen.det gör du inte med den dosen eq.....
2014-09-15, 21:14
Medlem
Ska bara inflika som vanligt, Brukar inte skriva så mycket om preppen jag tar men detta är jag tvungen att göra är såpass nöjd med detta..

Jag har nu kört både deras testo, tren och oxar, även testat deras dbol innan som jag var riktigt nöjd med, (visste inte att det var hulk fören polaren sa det för någon vecka sedan )
Testo och trenet, var det ingen snack om att det var riktig vara., de verkar vara rätt doserade växte som ett djur de första månader/na ökade brutalt, och gör det forttfarande.. Slutade med att min gym partner även drog en beställning från Hulklabs, då han tyckte jag växte grymt på testo ,tren(oxar nu). Efter ett tag tog jag en Beställning på oxarna, aldrig kört det innan, Och fyfan vilket tryck det var i dom blev stark som en Oxe 4 real från 48 i hantelpress nu sitter jag och reppar på 60kg 6(ca runt) reps. riktigt nöjd med beställningen.

Hulklabs prepp får 10/10 av mig.
Kundservicen eller vad man ska kalla det får även 10/10 av mig, då det var riktigt trevliga svar och snabba, kunde dock vara segt ibland men det förstår man när det är såpass stor shop.
Enda som fattar skulle nog vara en webbshop.

Mvh
Braincells en kund som stannar.
2014-10-03, 14:12
Medlem
infens avatar
Nån som testat Hulkens OT ? hissa eller dissa ?
2014-10-08, 20:48
Medlem
Någon som kan utvärdera deras NPP 150mg/ml?

Ligger på den nu och får feber efter varje stick och sjuklig smärta vid injektionsstället ett par timmar efter sticket. Kör på minst 5 ipren varje dag för att ens kunna gå. Gymma ben är bara att glömma.
Någon med liknande symptom?
Kör utöver det Bamses propp och dbol.
2014-10-09, 06:33
Medlem
Någon som testat Hulkens dboll/winnar?
2014-10-10, 01:00
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infen
Nån som testat Hulkens OT ? hissa eller dissa ?

Hulk lab är ju kända för sina orala under ett par år nu, aldrig hört någonsin något ifrån dem inte vart potent. Har sjukt svårt att tro något annat. Lär vara dunder tabs som alltid.

Min tjej ligger på deras Primo injekt sjukt gött att ha hittat ett pålitlig Primo källa ! Tänker mest att har dem äkta Primo som förfalskat mest i världen, så borde dem ha OT tkr jag
2014-11-15, 00:07
Bannlyst
Kör deras Mast P och Tren Hex just nu och måste säga att oljorna är oerhört lena och känner absolut ingen smärta alls! Är inne på 4:e sticket och det är nog lite för tidigt för utvärdering men något jag kan nämna är att jag redan börjat drömma sjuka drömmar samt svettas lite mer.

Kör även deras Arimidex som AI och den gör sitt jobb
Senast redigerad av sickcuntHB 2014-11-15 kl. 00:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in