2014-02-26, 13:49
Medlem
malexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrugs
Hulklabs cutmix någon?

Jag kör på den just nu. Kan även säga att jag ligger på tävlingsdiet nu så att trycket saknas kan helt enkelt vara för att jag ligger på kalori minus. MEN jag är inne på 5e vialen nu (ca 9v) och känner inte av någonting egentligen. Har kommit blod vid flertalet stick men har aldrig fått trenhosta. Ingen vidare styrka trots att det både är Tren och Mast i den. Fick bra mycket bättre tryck under min deff förra året på Corelabs Testo P och winnar.

Min erfarenhet av både Tren E, Tren A och en tidigare cutmix så fick jag sjuk trenhosta när det "blev lite fel" Sjuka svettningar och grym styrka på gymmet.

Jag kommer inte att köpa fler grejer av Hulklab. Någon som tycker att det är bra tryck i deras Tren? De kanske glömde att blanda i det i mina vialer

MVH/Malex
2014-03-09, 14:30
Medlem
Shrugss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malex
Jag kör på den just nu. Kan även säga att jag ligger på tävlingsdiet nu så att trycket saknas kan helt enkelt vara för att jag ligger på kalori minus. MEN jag är inne på 5e vialen nu (ca 9v) och känner inte av någonting egentligen. Har kommit blod vid flertalet stick men har aldrig fått trenhosta. Ingen vidare styrka trots att det både är Tren och Mast i den. Fick bra mycket bättre tryck under min deff förra året på Corelabs Testo P och winnar.

Min erfarenhet av både Tren E, Tren A och en tidigare cutmix så fick jag sjuk trenhosta när det "blev lite fel" Sjuka svettningar och grym styrka på gymmet.

Jag kommer inte att köpa fler grejer av Hulklab. Någon som tycker att det är bra tryck i deras Tren? De kanske glömde att blanda i det i mina vialer

MVH/Malex

fyfan va tråkigt. jag är inne på 12e dagen nu och känner nästan ingenting. inga nattsvettningar, eller drömmar. Hade lite konstiga drömmar första natten men kan väl varit av förväntningarna. jag svettas precis lika mycket som min 250mg ew cruise. Tren borde man väl ändå känna av, både på gymmet och utanför? inte kört varken tren eller mast förut.

mvh
2014-03-09, 15:04
Medlem
Citat:

MVH/Malex

Citat:
Ursprungligen postat av Shrugs
fyfan va tråkigt. jag är inne på 12e dagen nu och känner nästan ingenting. inga nattsvettningar, eller drömmar. Hade lite konstiga drömmar första natten men kan väl varit av förväntningarna. jag svettas precis lika mycket som min 250mg ew cruise. Tren borde man väl ändå känna av, både på gymmet och utanför? inte kört varken tren eller mast förut.

mvh

Jag ligger på deras tren E nu. kört ca 8 veckor och måste säga att jag är inte super nöjd med resultatet men inte heller besviken. I somras körde jag diamond tren E 525mg EW och då var det betydligt mer tryck än nu när jag kör 700mg EW hulk tren E. Samma dos testo båda vändorna.

Jag har blivit mer ådrig och det är ju tydligt tecken på att det är tren och styrkan är det inget fel på men inget att hurra för heller. Så enligt mig är det tren jag fått men osäker på om det är rätt doserat. Svettas inte fantastiskt mycket heller men inte heller för lite. Ingen tren hosta öht. Vilket jag fick då och då med diamonds.

Mvh
2014-03-09, 17:06
Medlem
Wolverine6s avatar
Tren hosta kan ju bero på att du sätter bättre o kanske inte ha olja på Nålen.
2014-03-10, 11:10
Medlem
Deras Test propp, Mast P? nån som har erfarenhet. Mvh
2014-03-10, 14:29
Medlem
Lehlas avatar
Deras tren E funkar ju jätte bra! ligger på den nu. Snackade med en mod på hb som låg på den för ett tag sedan då jag ville vara säker, Han upplevde den mkt bättre än diamond som han låg på tidigare. Men självklart kan alla tycka olika så är det ju.
2014-03-10, 14:32
Medlem
Lehlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triccan
Deras Test propp, Mast P? nån som har erfarenhet. Mvh

Bara kört deras Mast E och den funka jätte bra. så mast p borde hålla samma kvalite.
Testo p vet jag funderar hört de av väldigt många.
2014-03-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag ligger på deras tren E nu. kört ca 8 veckor och måste säga att jag är inte super nöjd med resultatet men inte heller besviken. I somras körde jag diamond tren E 525mg EW och då var det betydligt mer tryck än nu när jag kör 700mg EW hulk tren E. Samma dos testo båda vändorna.

Jag har blivit mer ådrig och det är ju tydligt tecken på att det är tren och styrkan är det inget fel på men inget att hurra för heller. Så enligt mig är det tren jag fått men osäker på om det är rätt doserat. Svettas inte fantastiskt mycket heller men inte heller för lite. Ingen tren hosta öht. Vilket jag fick då och då med diamonds.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Lehla
Deras tren E funkar ju jätte bra! ligger på den nu. Snackade med en mod på hb som låg på den för ett tag sedan då jag ville vara säker, Han upplevde den mkt bättre än diamond som han låg på tidigare. Men självklart kan alla tycka olika så är det ju.

Jo jag var nog lite negativ i senaste inlägget. Jag har faktiskt riktigt bra tryck och fin styrka. Så visst är den bra. Kan bero på att vändan på diamonds tren e var min första vända på tren vilket gjorde att det kändes mer.

Mvh
2014-03-15, 23:17
Medlem
Låter väldigt otrevligt. Börjar min diet om en vecka och köpt deras cutmix. Fuckar ju upp hela dieten om man får skit.

Citat:

MVH/Malex
2014-03-16, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Låter väldigt otrevligt. Börjar min diet om en vecka och köpt deras cutmix. Fuckar ju upp hela dieten om man får skit.

samma här. börjar inte än men har mixen hemma:/
2014-03-16, 11:03
Medlem
Citat:

MVH/Malex

Anledningen till hostan verkar bero på hur man tillverkat trennet. Så hulk kanske har bättre råvaror än vad andra märken har. Kolla på detta klippet, de första 1,5min.
http://www.youtube.com/watch?v=5CfhspmwH7w

Mvh
2014-03-16, 22:28
Medlem
Svamppps avatar
Deras tren är lätt den bästa jag kört! så den är det nog inge fel med. Har ju inte testat deras cutmix dock. Läste bara på hb att någon fick betydligt bättre effekt av hulk cutmix än när han körde malayan och då körde han dessutom dubbelt så hög dos av malay än av hulk och ändå kände mer drag. Så tror inte man behöver oroa sig i onödan ifall 1 person inte vart nöjd så har ju flera andra vart det

Man får ju gå efter deras rykte istället för lyssna på en person. Deras rykte är ju Kungligt.
Senast redigerad av Svamppp 2014-03-16 kl. 22:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in