Citat:
Ursprungligen postat av
Roi
Länken visar att "preselection" är en verklig effekt, inte bara korrelation. Mitt antagande är att denna effekt bidrar till intresset för "players"
Alltså, artikeln tar upp en undersökning och dess resultat, samt en möjlig förklaringsmodell till resultaten. Vad du sedan gör är att förvränga sagda förklaringsmodell till att gälla under helt andra omständigheter, för att du ska kunna påstå att artikeln stödjer en uppfattning som du bildat dig på förhand.
I verkligheten är det tyvärr en överdrift att påstå att artikeln ens stödjer din verklighetsuppfattning. Att kalla det för ett bevis är bara löjligt.
Citat:
Din tolkning är alltså att ingen av de som skrivit inte till henne har något "riktigt" intresse för players. De skulle inte alls vilja tämja dessa mytologiska vidunder, utan är bara intresserade på en ren akademisk nivå?
Som sagt, jag tror inte att hon mottagit några sådana frågor överhuvudtaget. Utifrån premissen att hon faktiskt hade mottagit några sådana frågor så skulle jag dock anta att de som ställt frågorna främst önskar se henne driva med "players", då hon profilerat sig just genom att skriva satiriska texter om ämnet.
Är det här ärligt talat så pass svårt att förstå?