Citat:
Ursprungligen postat av
FlashBackarr
Tjenare!
Jag har en hel del polare som röker weed o lite grejer. Men dom verkar ju inte bry sig så mycket vad dom gör. Men en fråga jah alltid ställt mig, är om man nu gör det. Ångrar man det då? Jag menar inte att man ska fastna, men ångrar man det utav känslan att ma tagit droger som föräldrar o alla sagt atr man ska hålla borta sig från? Känner man sig som en skam över släkten då?
Ärliga svar uppskattas

Jag kan säga att jag nu såhär i efterhand ångrar att jag började röka så tidigt (12år). Men sen å andra sidan så hade jag garanterat suttit i fängelse nu om jag inte hade hittat rökat.
Jag känner mig tvärtemot som en ''skam för släkten''. Jag känner att jag har gjort ngt bra som fått upp ögonen och kunna se förbi lögnerna, sen att dom ser mig som en knarkare och tror att jag har grova missbruks problem ( jag erkänner, jag kan väll säga att jag missbrukar cannabis i andras ögon kanske röker så ofta jag kan, dock om jag inte röker på ett par dagar kommer mina aggressions problem tillbaka igen och det är ÄNNU VÄRRE ). Men kan nog säga att min släkt känner skam över mig, men det har ju med samhällets syn på cannabis att göra ( och andra droger, förutom alkohol då ... )