2013-11-19, 22:02
Medlem
Hej!
Som rubriken lyder så vill jag jätte gärna ha tips på hur jag kan rida min pojkvän.

Jag har försökt men det slutar inge vidare utan det slutar ofta med att han puttar mig åt sidan och knullar mig i en annan ställning...

Är det något speciellt jag bör tänka på ? Har ni några ess i rockärmen för att lyckas ?
Har storleken att göra med att det känns svårt? (ca 23cm)

Väldigt tacksam för svar !
Citera
2013-11-19, 22:07
Medlem
Kantigcrikels avatar
Jucka inte fram och tillbaks på honom som om du försöker gnugga bort en fläck med fittan. Studsa upp och ner över hans stolthet, och så får du väl se på honom vilken fart/teknik du ska använda för att få honom att njuta mest. Experimentera lite!

Prata med honom annars, han vet nog antagligen mer om vad han tycker är skönt än vad några anonyma användare på ett forum gör.
Citera
2013-11-19, 22:08
Medlem
hoppas för övrigt att det är en troll tråd. i annat fall verkar ni ha ett väldigt konstigt förhållande om du inte "lyckas" rida honom. har du kroppsform som en pumpa så att du krossar honom?
Citera
2013-11-19, 22:15
Medlem
Finns en väldigt simpel och effektiv lösning! Bind fast hans armar.
Citera
2013-11-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korafto23
Sånt där kommer med känsla ditt lilla troll^^
När man väl lyckas är det ju nästan för skönt så det är väl en vane sak
Citera
2013-11-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samcruel
hoppas för övrigt att det är en troll tråd. i annat fall verkar ni ha ett väldigt konstigt förhållande om du inte "lyckas" rida honom. har du kroppsform som en pumpa så att du krossar honom?
Jag tror inte att en 55kg kan krossa någon , men ska man luta kroppen framåt så mina bröst nuddar hans ? Det kanske är enklaste sättet iof får testa
Citera
2013-11-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantigcrikel
Jucka inte fram och tillbaks på honom som om du försöker gnugga bort en fläck med fittan. Studsa upp och ner över hans stolthet, och så får du väl se på honom vilken fart/teknik du ska använda för att få honom att njuta mest. Experimentera lite!

Prata med honom annars, han vet nog antagligen mer om vad han tycker är skönt än vad några anonyma användare på ett forum gör.
Tack för tipsen!
Tro mig exprimentera gör vi ^^
Citera
2013-11-19, 22:32
Medlem
BatmanLigists avatar
Haha vilken riktig mansgris som puttar bort dig! Du låter ganska oerfaren så mitt tips är att kolla på porr, där kan man lära sig ett och annat lycka till!
Citera
2013-11-19, 22:35
Medlem
Gresks avatar
Ta det lugnt och jobba dig neråt så att säga.
Citera
2013-11-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BatmanLigist
Haha vilken riktig mansgris som puttar bort dig! Du låter ganska oerfaren så mitt tips är att kolla på porr, där kan man lära sig ett och annat lycka till!
Ja jag har haft sex med en kille so far , han är riktigt duktig , men jag tror han mer tycker det är "retsamt" när jag håller på för han brukar hårdna till så att han får ont när han är i mig.. vilket han löser riktigt effektivt^^

Men är porr enda lösningen så är det bara att börja iakta, tack!
Citera
2013-11-20, 01:10
Medlem
Kickexs avatar
Underligt då jag har funnit i mina tidigare partners deras svårigheter att ta intiativ för att "rida" en.
Man måste fråga Dock så är det en väldigt skön sex stil.
Citera
2013-11-20, 01:39
Bannlyst
Fast är det svårt som i dåligt eller att du inte är så djup tänker på kuk kommentaren eller gillar han bara inte ställning? Brukar inte heller låta tjejer få rida allt för länge då jag inte är jätteförtjust i ställning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in