2013-11-20, 01:56
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mums-mumsigt
Hej!
Som rubriken lyder så vill jag jätte gärna ha tips på hur jag kan rida min pojkvän.

Jag har försökt men det slutar inge vidare utan det slutar ofta med att han puttar mig åt sidan och knullar mig i en annan ställning...

Är det något speciellt jag bör tänka på ? Har ni några ess i rockärmen för att lyckas ?
Har storleken att göra med att det känns svårt? (ca 23cm)

Väldigt tacksam för svar !

Jag hajar ärligt talat inte hur svårt det kan vara, rör dig som du tycker är skönt, och fråga honom vad han tycker är skönt. Varför pratar ni inte om det?
Citera
2013-11-20, 02:00
Medlem
mer långsamma framåtillbaka och mindre våldsamma uppochner rörelser kanske?

Att ha en tjej ovanför som närmast dunkar ned med hela sin vikt på kuken är inte alltid så skönt, fast 55 kg var ju inte så mycket.
Citera
2013-11-20, 02:03
Medlem
Citat:
Hej!
Som rubriken lyder så vill jag jätte gärna ha tips på hur jag kan rida min pojkvän.

Jag har försökt men det slutar inge vidare utan det slutar ofta med att han puttar mig åt sidan och knullar mig i en annan ställning...

Är det något speciellt jag bör tänka på ? Har ni några ess i rockärmen för att lyckas ?
Har storleken att göra med att det känns svårt? (ca 23cm)

Väldigt tacksam för svar !

jag känner igen mig med exakt de du skriver. tjejer vill rida o efter en stund byter jag ställning. detta för att de nt är så skönt. jag har nt träffat någon som kan rida fram tills nu . så här kommer mina tips:

låt din pojkvän ligga helt avslappnad. var chest-to-chest med din kille o skaka bara på din röv(med kuken i dig asså)(skaka=rör din röv upp o ner. dina skinkor kommer skaka/dallra). när du är trött sätt dig upp o gnugga fittan så kuken slår i massa väggar o har sig där inne i dig. kör sedan nytt intervall där du går ner chest-to-chest o skakar rumpan, när du är trött sätt dig upp o gnugga igen. håll på så tills ni båda kommer. gör du rätt kommer de nt ta lång tid alls.

om du får till det så kommer din pojkvän att uppleva något gudomligt. de är såå skönt när de är rätt gjort!
Citera
2013-11-20, 04:20
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbud
jag känner igen mig med exakt de du skriver. tjejer vill rida o efter en stund byter jag ställning. detta för att de nt är så skönt. jag har nt träffat någon som kan rida fram tills nu . så här kommer mina tips:

låt din pojkvän ligga helt avslappnad. var chest-to-chest med din kille o skaka bara på din röv(med kuken i dig asså)(skaka=rör din röv upp o ner. dina skinkor kommer skaka/dallra). när du är trött sätt dig upp o gnugga fittan så kuken slår i massa väggar o har sig där inne i dig. kör sedan nytt intervall där du går ner chest-to-chest o skakar rumpan, när du är trött sätt dig upp o gnugga igen. håll på så tills ni båda kommer. gör du rätt kommer de nt ta lång tid alls.

om du får till det så kommer din pojkvän att uppleva något gudomligt. de är såå skönt när de är rätt gjort!

Vad i helvete..låter som en recension av ett nytt flipperspel.

När blev denna ställning komplicerad att utföra undrar jag..?
Citera
2013-11-20, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Fast är det svårt som i dåligt eller att du inte är så djup tänker på kuk kommentaren eller gillar han bara inte ställning? Brukar inte heller låta tjejer få rida allt för länge då jag inte är jätteförtjust i ställning.
Han älskar det när jag lyckas å jag är djup så det känns som om jag kan kö upp en lastbil, men jag tror när han drar mig åt sidan vill han nog mest komma vilket jag inte har nå problem med för jag brukar bli att komma när han kommer.. kanske ställningen inte är något för oss men jag kommer alltid försöka då å då ..
Citera
2013-11-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Underligt då jag har funnit i mina tidigare partners deras svårigheter att ta intiativ för att "rida" en.
Man måste fråga Dock så är det en väldigt skön sex stil.

Usch vad jobbigt :P

Fråga är det sista vi gör när vi får för oss saker ^^

Men är det alltså bara att fortsätta försöka?
Citera
2013-11-20, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utbud

Tack för tipset !
Det hoppas jag verkligen
Fast han tycker det är skönt men han klarar inte av att komma så.. så jag gör antagligen fel ,
bättre lycka nästa gång bara
Citera
2013-11-20, 10:06
Bannlyst
Citat:
Han älskar det när jag lyckas å jag är djup så det känns som om jag kan kö upp en lastbil, men jag tror när han drar mig åt sidan vill han nog mest komma vilket jag inte har nå problem med för jag brukar bli att komma när han kommer.. kanske ställningen inte är något för oss men jag kommer alltid försöka då å då ..

Ja var det jag tänkte, vill också ha gumman på rygg när jag kommer. Men aja det är ju bara att träna då och få in lite rytm som passar er och du får väl se att kliva på han tidigt i sexakten då så du får lite tid på dig. Kanske tex precis när ni vaknat och det finns ett morgonstånd att nyttja.
Citera
2013-11-20, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ja var det jag tänkte, vill också ha gumman på rygg när jag kommer. Men aja det är ju bara att träna då och få in lite rytm som passar er och du får väl se att kliva på han tidigt i sexakten då så du får lite tid på dig. Kanske tex precis när ni vaknat och det finns ett morgonstånd att nyttja.

Är det skönare att komma när hon är på rygg helt enkelt?
Citera
2013-11-20, 13:26
Bannlyst
Citat:
Är det skönare att komma när hon är på rygg helt enkelt?

Ja helt klart men även mentalt tycker jag om det mycket bättre och vill kunna stöta på i mitt tempo när det är dags.
Citera
2013-11-20, 13:51
Medlem
Pangaeas avatar
Du kan ju fråga din pojkvän om hur han gillar det. Problemet löst
Citera
2013-11-20, 14:33
Medlem
Tiergartens avatar
För mig personligen (viktigt att inse att det är extremt individuellt) så sätter jag mig bara på kuken, hela vägen in, rak i rygg, och juckar fram och tillbaka. Kanske sämst förklaring, men förhoppningsvis fattar du vilken teknik jag menar. Det som liknar riktig hästridning mest. Å ena sidan är det skönast för mig, för jag njuter absolut inte av att försöka hiva mig upp och ner - men på det här viset känns han sjukt stor och det är skönt som fan. Å andra sidan älskar min kille det, han ber gärna om det samt kommer oftast lite för snabbt när jag kör igång Men det finns säkert killar som hatar det. Kommunicerar ni inte om ert sexliv? Enda sättet att få det perfekt, imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in