• 1
  • 2
2013-11-19, 20:54
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Det jämras mycket här om att svenska tjejer har sex med arabiska män till höger och vänster så att det till och med kommer med förslag att förbjuda abort. Detta är en myt!

Svenska kvinnor är inte attraherade av arabmän och få skaffar barn med dem. De flesta tjejer anser att araber är fula och har kass kvinnosyn. Araber lider generellt av stora machokomplex och har låg social status.

Som ni män kanske vet så har kvinnor ett väldigt raffinerat socialt nätverk och kommer det fram att någon kvinna funderar på att inleda en relation med en arabman så brukar kvinnor ofta uttrycka oro inför detta och ifrågasätta sin väninna. Många i kompiskretsen känner till relationer som slutat på fel sätt med arabmän och varnar varandra.

De kvinnor som trots allt bli ihop med dem tenderar ofta att se ner på dem. Deras oförmåga i samhället och deras skitnödiga machokomplex.

Fråga vilken tjej eller för den delen arabkille. Det är väldigt få relationer mellan svensk kvinna och arabisk man som är sunda där båda parter mår bra och respekterar varandra.
Citera
2013-11-19, 21:08
Medlem
trodde inte det fanns några såna rykten?
det är väl bara araberna själva som påstår hur alla tjejer flockas runt dom. slutar som vanligt med 4 arab killar som förföljer någon skräckslagen tjej på väg hem från krogen.
Citera
2013-11-19, 21:09
Bannlyst
aldrig hört talas om det här ryktet ens...trodde man kunde gilla vilken människa som helst.
Citera
2013-11-19, 21:14
Bannlyst
de har ju inget val när det gäller flickvänner direkt, antingen en svensk tjej eller så blir det en åsna nånstans nere i tora-bora, 3:e alternativet för dom är att gifta sig med en flicka från hemlandet för att få fitta, men färre och färre kvinnor därifrån ställer upp på det sättet att leva, hade jag varit arab hade jag nog jagat svenska brudar också, men jag är inte orolig, de enda jag sett med araber är de sönderspacklade wt-brudarna som också brukar va tillsammans med pundare och a-lagare
Citera
2013-11-19, 21:15
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samcruel
trodde inte det fanns några såna rykten?
det är väl bara araberna själva som påstår hur alla tjejer flockas runt dom. slutar som vanligt med 4 arab killar som förföljer någon skräckslagen tjej på väg hem från krogen.

Eller att de 4:a går hem och packar bajs.
Citera
2013-11-19, 21:19
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magoigin
de har ju inget val när det gäller flickvänner direkt, antingen en svensk tjej eller så blir det en åsna nånstans nere i tora-bora, 3:e alternativet för dom är att gifta sig med en flicka från hemlandet för att få fitta, men färre och färre kvinnor därifrån ställer upp på det sättet att leva, hade jag varit arab hade jag nog jagat svenska brudar också, men jag är inte orolig, de enda jag sett med araber är de sönderspacklade wt-brudarna som också brukar va tillsammans med pundare och a-lagare

Ja, exakt, de enda kvinnor som väljer araberna brukar vara samhällets lägsta grupper. Så låg status har araber i Sverige.
Citera
2013-11-19, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Eller att de 4:a går hem och packar bajs.

också vanligare bland araber än man tror
Citera
2013-11-19, 21:34
Medlem
Kan faktiskt säga att unga flickor i ålderna 14-18 väldigt ofta i min hemstad vistas med invandrar hit och dit, ofta blir "tillsammans" med dom.
Citera
2013-11-19, 21:35
Medlem
mjo det mesta dom gör är på en väldigt "låg" nivå. Hells Angels. finns i hela världen och är med marginal dom starkaste i Sverige. bara vita medlemmar. sen har vi "Black Cobra" ägnar sig åt våldtäkt på både killar, tjejer och barn, skryter om vilka gangsters dom är, största brottet dom gjort. kakstöld! är man sötsugen så är man?
som sagt. allt dom gör är "lägre"
Citera
2013-11-19, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightdevil
Kan faktiskt säga att unga flickor i ålderna 14-18 väldigt ofta i min hemstad vistas med invandrar hit och dit, ofta blir "tillsammans" med dom.

då får väl ni svenska grabbar där kuka till er lite
Citera
2013-11-19, 21:48
Medlem
kalkys avatar
I dem flesta fallen så tror jag framförallt att det är en yngre målgrupp, kanske tjejer i 14-18 års åldern som inleder ett förhållande med araber/invandrare. Det baserar jag på vad mina egna ögon uppfattat.
Citera
2013-11-19, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Det jämras mycket här om att svenska tjejer har sex med arabiska män till höger och vänster så att det till och med kommer med förslag att förbjuda abort. Detta är en myt!

Svenska kvinnor är inte attraherade av arabmän och få skaffar barn med dem. De flesta tjejer anser att araber är fula och har kass kvinnosyn. Araber lider generellt av stora machokomplex och har låg social status.

Som ni män kanske vet så har kvinnor ett väldigt raffinerat socialt nätverk och kommer det fram att någon kvinna funderar på att inleda en relation med en arabman så brukar kvinnor ofta uttrycka oro inför detta och ifrågasätta sin väninna. Många i kompiskretsen känner till relationer som slutat på fel sätt med arabmän och varnar varandra.

De kvinnor som trots allt bli ihop med dem tenderar ofta att se ner på dem. Deras oförmåga i samhället och deras skitnödiga machokomplex.

Fråga vilken tjej eller för den delen arabkille. Det är väldigt få relationer mellan svensk kvinna och arabisk man som är sunda där båda parter mår bra och respekterar varandra.

Vi kan säga att det är så. Så vad exakt är det som ska diskuteras egentligen ? Den vita överlägsna ariska mannens dominans över världen ? Du får som vit man överflöd av kvinnor (om man ska utgå från det du skriver), så exakt vad är problemet ? Inget konstigt att kvinnor vill ha sina egna män främst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in