Jag har en Laptop frn Asus som Windows har kraschat p. Jag skulle behva installera om det men har inte skivorna kvar, kan jag f tag p det p ngot annat stt? Har serial key och allt men hittar inte vart eller hur p deras hemsida.
Det enda jag kan komma p att man kan gra r att ladda ned en piratkopierad version av Windows 7 tex p en kompis dator och sedan brnna denna p en skiva och sedan installera. Lycka till!
Jag har en Laptop frn Asus som Windows har kraschat p. Jag skulle behva installera om det men har inte skivorna kvar, kan jag f tag p det p ngot annat stt? Har serial key och allt men hittar inte vart eller hur p deras hemsida.
Tack p frhand!
troligen har du en recovery partion p datorn som du kan anvnda och terstlla till fabrikslge
kolla manualen
Tack p frhand!
Vilken version och utgva p Windows pratar vi om hr?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!