Jag har en Laptop från Asus som Windows har kraschat på. Jag skulle behöva installera om det men har inte skivorna kvar, kan jag få tag på det på något annat sätt? Har serial key och allt men hittar inte vart eller hur på deras hemsida.
Det enda jag kan komma på att man kan göra är att ladda ned en piratkopierad version av Windows 7 tex på en kompis dator och sedan bränna denna på en skiva och sedan installera. Lycka till!
Jag har en Laptop från Asus som Windows har kraschat på. Jag skulle behöva installera om det men har inte skivorna kvar, kan jag få tag på det på något annat sätt? Har serial key och allt men hittar inte vart eller hur på deras hemsida.
Tack på förhand!
troligen har du en recovery partion på datorn som du kan använda och återställa till fabriksläge
kolla manualen
Tack på förhand!
Vilken version och utgåva på Windows pratar vi om här?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!