2013-11-18, 00:09
Medlem
bakuras avatar
Tjena, har nyligen köpt in 3 st lappar med "White fluff" på 180ug st.
Har tidigare tagit "Shiva" och en annan sort jag inte kan namnet på, och dom har varit på 120ug-150ug st och då tagit 1-2 lappar, vid 5 olika tillfällen. Jag läste lite om white och såg att det skulle vara något av dom starkare som man kan få tag på när det kommer till syra, så jag tänkte kolla vad ni rekommenderar för dos?
Funderade först på att bara ta en, men tänkte sen att en halv kanske räcker?
Citera
2013-11-18, 02:45
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakura
Har tidigare tagit "Shiva" och en annan sort jag inte kan namnet på, och dom har varit på 120ug-150ug st och då tagit 1-2 lappar, vid 5 olika tillfällen. Jag läste lite om white och såg att det skulle vara något av dom starkare som man kan få tag på när det kommer till syra, så jag tänkte kolla vad ni rekommenderar för dos?

Du har alltså tagit mellan 240 och 300µg tidigare, men är orolig för huruvida du vågar ta en hel lapp på 180µg?
Citera
2013-11-18, 04:22
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakura

Ta 2 lappar ska gå bra och e det riktig white fluff så enjoy resan renare syra får du leta efter kommer känna ut i fingerspetsarna hur rent det är älska vit kristall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in