• 1
  • 2
2013-11-17, 18:35
Medlem
Var i veckan förbi ett gammalt favoritställe som jag inte besökt på länge pga ändrade resvanor i jobbet. Nu hade jag trots allt vägarna förbi..

Som sagt, har besökt denna salong många gånger tidigare, och blivit lite hemmastadd här!
Denna gång var dock lite annorlunda än tidigare. 8-9 månader sedan förra gången och deras fd hemsida sawadee.dk går numer till en restaurang. Var lite osäker på om det ens var öppet när jag åkte dit.

Närmade mig det gula huset på hörnet, och visst lyste OPEN skylten som vanligt!! Jag blev glad och parkerade enkelt bilen på gatan utanför, Gl Kögelandevej 505 i Hvidovre.

Det visade sig att det var nya ägare, men samma koncept fanns fortfarande!
Frågade efter mina gamla favoriter, men de hade också slutat tydligen..
Efter en line up show körde jag vidare med en snygg tjej i 25-30 års åldern. Det blev massage+tantra+b2b+FS i nästan två timmar och efteråt gemensam dusch.. Härligt!!

Detta ställe kan varmt rekommenderas!!
Citera
2013-11-18, 01:27
Medlem
Sökte på google och fann denna sida.

http://www.sawadeekathaimassage.dk/indexuk.htm
Citera
2013-12-08, 12:15
Medlem
Vad kostar full service? Det står ju vad massage e.t.c. kostar på hemsidan men inte vad FS kostar. Kanske att det ingår i tantra?

Var det många snygga unga tjejer i line upen?
Citera
2013-12-10, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envy
Vad kostar full service? Det står ju vad massage e.t.c. kostar på hemsidan men inte vad FS kostar. Kanske att det ingår i tantra?

Var det många snygga unga tjejer i line upen?

FS kostar 1500dkk. Precis det står inget på deras hemsida utan det gör man upp på plats med tjejen man valt eller med mamasan.. Man beställer en cocktail så får man lite av varje, massage, tantra, FS, och bubbelbad. Om kemin med tjejen/ tjejerna funkar så är det ett himmelrike.
Det har också varit möjligt att få två tjejer samtidigt, bäst då att att låta ena tjejen välja sin kompis..
Citera
2013-12-13, 02:57
Medlem
Intressant med lite utförligare?
Antar att du inte betalade 1500dk för dina 2h med allt?
Citera
2013-12-15, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skanee
Intressant med lite utförligare?
Antar att du inte betalade 1500dk för dina 2h med allt?

Jo det var 1500 inkl allt.
Behöver ju inte vara så varje gång, men kemin stämde och vi hade det riktigt bra!
Normalt är det en timme för 1500.
Citera
2013-12-15, 09:18
Medlem
vad innebär full service? samlag?
Citera
2013-12-18, 19:51
Medlem
Assfinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
vad innebär full service? samlag?
Olje byte och allmän översyn.....Ja det är göka och all som hör till...
Citera
2014-01-07, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assfinder
Olje byte och allmän översyn.....Ja det är göka och all som hör till...

Ja då ingår allt..
Vissa tjejer tycker det är ok i tvåan också, men andra inte..
Citera
2014-01-10, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMMX
Ja då ingår allt..
Vissa tjejer tycker det är ok i tvåan också, men andra inte..

Okej, så om jag ringer dit om några timmar (innan resan) så kommer de att bekräfta allt du har sagt då?

Tydligen är "sex" lagligt i Danmark, men varför reflekterar deras meny/prislista inte detta?

Det enda jag hittar som är över 400kr är "Tantramassage 1 time (TILBUD!) 400 kr."

Ursäkta jag är lite ny inom detta området. Men är inte tantramassage typ massage helnaket bägge parterna?

Antar kondom är så klart tvunget, avsugning utan kondom möjligt?

Ska till Danmark antingen imorgon eller lördag, men vill helst få det bekfräftat. Detta stället låter mycket bättre än de stora sexställena, med tanke på anonymitet.

Tack!
Citera
2014-01-14, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu
Okej, så om jag ringer dit om några timmar (innan resan) så kommer de att bekräfta allt du har sagt då?

Tydligen är "sex" lagligt i Danmark, men varför reflekterar deras meny/prislista inte detta?

Det enda jag hittar som är över 400kr är "Tantramassage 1 time (TILBUD!) 400 kr."

Ursäkta jag är lite ny inom detta området. Men är inte tantramassage typ massage helnaket bägge parterna?

Antar kondom är så klart tvunget, avsugning utan kondom möjligt?

Ska till Danmark antingen imorgon eller lördag, men vill helst få det bekfräftat. Detta stället låter mycket bättre än de stora sexställena, med tanke på anonymitet.

Tack!

På telefon tror jag att dem säger cocktail 1500. Inget vad som ingår..
Det kommer liksom naturligt när du är där. Önskar du jacuzzi så är det bra om du berättar det direkt när dem tvättar fötterna i lobbyn, det tar ibland lite tid att få klart med varmt vatten osv..

Tantra är inte helnaket hos tjejen, mer närgången och inte så hård massage på dig..
Citera
2015-06-17, 00:38
Medlem
sawadeeka 505 Är ett av dom bättre ställen! såg vad zlatanmmx skrev så när jag hade vägarna förbi kollade jag om det var öppet yes 8-22 men jag hade inte tid då men det var inga problem att få boka en tid senare en full service med en av dom nya tjejerna som kan prata flytande svenska hon med röd dress på fotot Jag säger som ZlatanMMX.

Detta ställe kan varmt rekommenderas och jag ska tillbaka hit flera gånger
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in