• 1
  • 2
2013-11-17, 17:29
Medlem
CommonSenses avatar
Vad tar ni helst? Själv föredrar jag plockgodis då jag kan välja vad jag vill ha i min snaskpåse. Dock så e jag jävligt svag för polly den röda påsen, men lösgodis vinner nog endå
Citera
2013-11-17, 17:30
Medlem
neqers avatar
Inte lösgodis. Är lite rädd för bakterier och så.
Citera
2013-11-17, 17:32
Medlem
Äter hellre ur en påse lösvikt där jag valt mina favoriter, men när jag väl köper godis är jag oftast för lat för att plocka, och det resulterar i en färdig påse.
Citera
2013-11-17, 17:36
Medlem
p1ck4chus avatar
Några bitar av sina absoluta favoriter plockade ur lösgodishyllan är svårslaget!
Citera
2013-11-17, 17:41
Medlem
FetDudes avatar
Lösgodis! om jag vill ha polly plockar jag ut dom goda och lämnar den mörka chokladen
Citera
2013-11-17, 17:46
Medlem
Polyklorfenols avatar
Lösgodis, på ett ställe där hyllorna är tillräckligt högt upp för att inte en snorig unge ska kunna köra ner sin snuskiga näve i burkarna.
Citera
2013-11-17, 17:49
Medlem
BigFatCones avatar
Godiset i en påse är ju alltid färskt till skillnad från lösgodiset som är hit or miss.
Citera
2013-11-17, 18:06
Medlem
kalkys avatar
Det var väldigt längesedan jag käkade godis nu men lösgodis har jag alltid tyckt mycket bättre om än en färdigpackad påse.

Finns inte Polly som lösvikt förresten? Eller har dem tagit bort dem?
Citera
2013-11-17, 18:07
Medlem
schnaasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Det var väldigt längesedan jag käkade godis nu men lösgodis har jag alltid tyckt mycket bättre om än en färdigpackad påse.

Finns inte Polly som lösvikt förresten? Eller har dem tagit bort dem?

Föredrar lösvikt jag med, då kan jag plocka på mig enbart favoriter.

Polly finns kvar i lösvikt.
Citera
2013-11-17, 18:09
Medlem
donaukinds avatar
Lösvikt, brukar bli en påse med blandad saltlakrits. Köper man "blandpåse" med lakrits så får man jämt med massa äcklig sötlakrits.
Citera
2013-11-17, 18:36
Medlem
Gamblors avatar
Föredrar lösgodis då jag får de sorter jag vill ha. Tyvärr funkar bromsen dåligt så det blir nästan alltid för mycket. Ätbromsen funkar dåligt också, jag äter tills det är slut eller jag mår för illa.
Citera
2013-11-17, 18:50
Medlem
BushKillingtons avatar
Plockar helst ihop en god påse lösgodis om tid finnes.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Godiset i en påse är ju alltid färskt till skillnad från lösgodiset som är hit or miss.
Feeeeel!

Köpte så sent som igår en påse hårda och jävliga ahlgrens bilar på ett större ica:/

Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Föredrar lösgodis då jag får de sorter jag vill ha. Tyvärr funkar bromsen dåligt så det blir nästan alltid för mycket. Ätbromsen funkar dåligt också, jag äter tills det är slut eller jag mår för illa.
Samma här tyvärr :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in