Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-24, 22:04
  #217
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Ja det gör det! Sedan så bör han nog skriva lite innan . Att logga in på tisdagen och räkna med date kan nog vara tuffare men inte helt omöjligt.


Tack

Vidarebefordrar tipset
2020-01-25, 01:39
  #218
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diridiri
"vardagsmys.se" är också fejk. Fejkprofiler som skickar bilder och verkar intresserade, men du måste betala från och med 5e meddelandet du skickat.
Ja det är oftast "kvinnor" på Tinder som lockar dit dig. De säger saker i stil med "jag är aldrig inne på Tinder så adda mig på vardagsmys.se! Mitt nick är ****". Ibland kör de genvägar genom att ge dìg en falsk profil på typ Facebook och sdn skriver de "min man/mitt ex har mitt lösenord så adda mig på vardagsmys.se"

Detta bullshit är lätt att genomskåda men tyvärr finns det folk som låter kuken gå före intellektet. Så håll er borta från vardagsmys! Det kostar bara en jävla massa pengar!
2020-01-29, 22:19
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Håller med, Seductiondates är en skitsida, men jag genomskådade bluffen fort! Det är samma koncept som Diskretflirt, Flirtmatch och allt från Midsummer Online.

Kan själv rekommendera http://www.happimonkey.se, jag var skeptisk först men tjejerna där visar upp bevis på att de är dem de utger sig för att vara. Lite kul, det är som gamla Happy Pancake men 2.0 där man även kan skicka nakenbilder! Gick med där förra veckan och är fast!

Sen blir jag inte sönderspammad där som på sajterna jag nämnde ovan!

Tack för tipset! Skön sida du hittade, lättnavigerad och trevlig men deras version för telefonen är rätt så dålig. Vit text på vit bakgrund i menyn? Någon tänkte inte riktigt där.
2020-02-13, 16:14
  #220
Medlem
C-64-Mannens avatar
Fast skämtar du nu? Happymonkey ser EXAKT ut som Vardagsmys, det är dom en klon ju, du hittar även dina ”coins” på samma ställe.
2020-02-14, 01:48
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C-64-Mannen
Fast skämtar du nu? Happymonkey ser EXAKT ut som Vardagsmys, det är dom en klon ju, du hittar även dina ”coins” på samma ställe.

Vadå klon? Gick in där på Vardagsmys nu och det är ju inte ens samma medlemmar?

EDIT: Konfronterade en tjej med att hon hade en känd porrstjärnas bilder, hon bara... "Åh nej jag är så ful att jag inte vill ha mina egna".
__________________
Senast redigerad av -WonderwaLL- 2020-02-14 kl. 01:53.
2020-03-11, 14:47
  #222
Medlem
Finns det några fler bra sidor? Åh man blir ju verkligen så sugen på lite mys nu när det är vår i luften...
2020-03-12, 09:42
  #223
Moderator
VitKallas avatar
Vi har en samlingstråd —> (FB) Samlingstråd Sexdating /VitKalla

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback