• 1
  • 2
2013-11-13, 19:17
Medlem
Jag undrar om alla journalister inom gammelmedia blir initierade in i satanismen eller om det bara r vissa?

Alternativt in i saturnusdyrkan, som jag inte riktigt har frsttt om det r samma sak som satanism.
2013-11-13, 19:19
Medlem
svart-rullstols avatar
Huh? Jo visst, intrdesprovet r att dda tre kycklingar, dricka deras blod och sedan erknna Satan som sin herre.
2013-11-13, 19:24
Medlem
skunkjobbs avatar
Jag ska frga mina grannar som bda r just journalister inom gammelmedia, dvs riktiga journalister och inte ngra outbildade djvla blogghoror som bara skriver om sina personliga intressen. Tjejen r frvisso med i kyrkokr men det r skert bara en tckmantel. rligt talat TS, vad fan liksom??? Du r ju svrt sjuk i huvudet!
2013-11-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
..

Nej, det verkar mer vara en sorts kult som handlar om hat, negativ energi samt pengar och makt. Till detta lggs diverse ritualer m.m., frmodligen fr att gra det mer intressant fr dem sjlva. Men i grund och botten verkar det vara just hat samt mer pengar och mer makt som r det huvudsakliga.
2013-11-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag ska frga mina grannar som bda r just journalister inom gammelmedia, dvs riktiga journalister och inte ngra outbildade djvla blogghoror som bara skriver om sina personliga intressen. Tjejen r frvisso med i kyrkokr men det r skert bara en tckmantel. rligt talat TS, vad fan liksom??? Du r ju svrt sjuk i huvudet!

Om hon r med i kyrkokr r hon nog inte initierad.
2013-11-13, 19:31
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnxietyBom
Jag undrar om alla journalister inom gammelmedia blir initierade in i satanismen eller om det bara r vissa?

Alternativt in i saturnusdyrkan, som jag inte riktigt har frsttt om det r samma sak som satanism.

Men fr helvete tror du p all skit du lser p ntet???

och som vanligt inget underlag till dina dumheter!
2013-11-13, 19:47
Medlem
Det ska tillggas att satanism eller saturnusdyrkan inte ndvndigtvis behver vara ngot dligt, om det till exempel kombineras med empati och sunt frnuft.

Tyvrr verkar empati och sunt frnuft ofta uteslutas av ngon anledning. Men jag tror inte dte finns ngot som sger att satanister, saturnusdyrkare m.fl. mste vara hnsynslsa, empatilsa, hatiska etc.
2013-11-13, 19:47
Medlem
svart-rullstols avatar
Citat:
Nej, det verkar mer vara en sorts kult som handlar om hat, negativ energi samt pengar och makt. Till detta lggs diverse ritualer m.m., frmodligen fr att gra det mer intressant fr dem sjlva. Men i grund och botten verkar det vara just hat samt mer pengar och mer makt som r det huvudsakliga.

Kult, hat, negativ energi, pengar och makt r inga nyckelord fr satanism. De orden beskriver snarare de abrahamitiska religionerna. Ls p innan du gr antaganden fr att undvika att du skmmer ut dig sjlv nnu mer ...
2013-11-13, 21:39
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:

Var fr du allt ifrn? Var grundar du det p att ngon journalist verhuvudtaget skulle vara satanist?
Som vanligt en massa grundlst svammel frn din sida....
2013-11-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Var fr du allt ifrn? Var grundar du det p att ngon journalist verhuvudtaget skulle vara satanist?
Som vanligt en massa grundlst svammel frn din sida....

Grundlst svammel r allt vi har och allt som finns. verallt.
2013-11-13, 22:43
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Grundlst svammel r allt vi har och allt som finns. verallt.

D fr jag tacka fr att du erknde det iaf
2013-11-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
D fr jag tacka fr att du erknde det iaf

Det r trevligt att gra dig njd.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto