Någon som tycker att det börjar bli lite väl mycket afrikaner i Härnösand?..vem kan säga att
att stadsbilden inte har förändrats radikalt dom senaste 2 åren bara.
Det känns som att det måste röra sig om någon slags massinvandring med tanke på hur liten stad Härnösand är (22000)
Någon som vet om det finns någon statistik över hur många och vilka grupper som kommit hit förra året?, och hur många det är i förhållande till grann-städerna
Härnösands imbecilla politiker som är ansvariga skriver ständigt på nya överenskommelser med migrationsverket och att den stora gruppens som skola anlända är Syrier från kriget, man har inte sätt krutröken av dom, det enda jag ser är fler afrikaner, afrikaner, vilt slående afrikaner
https://www.flashback.org/t2130745p71 afrikaner som hoppar, afrikaner som kastar sig.
Vad kommer det här få för konsekvenser på lång sikt när afrikanerna är i majoritet här tror ni?, jag tänker ur våldsbrottssynpunkt, det oroar mig...utan att vara rasist men med BRÅ i ryggen & Efterlyst på TV, för nu kan vi verkligen prata om att man byter ut befolkningen, eftersom man hävdar att utflyttningen är stor, jag såg i tidningen att det var - 43 personer förra året, hur fan är det möjligt när det måste ha kommit 500? afrikaner i lustig klädsel.