2021-09-15, 09:16
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte

Alltså det här med att man måste vara "i lag" med Haveristerna för att man påpekar det knäppa i att som total främling börja släktforska om dom, var kommer det ifrån?

Ingen annan än en komplett fuckup skulle försvara så du är helt klart i lag med Haveristerna. Axel och Henko är människor som inte kan bete sig på internet på grund av sitt alkoholmissbruk. Tycker du det är normalt att skriva och spela in sina otrevligheter på fyllan eller varför du tycker det på något sätt är roligt eller försvarbart vad de här två medelålders douchebagsen håller på med och sitter och vräker ur sig?

Du kanske är totalt efterbliven och utvecklingsstörd med?
Citera
2021-09-15, 09:32
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActaPungen
Ingen annan än en komplett fuckup skulle försvara så du är helt klart i lag med Haveristerna. Axel och Henko är människor som inte kan bete sig på internet på grund av sitt alkoholmissbruk. Tycker du det är normalt att skriva och spela in sina otrevligheter på fyllan eller varför du tycker det på något sätt är roligt eller försvarbart vad de här två medelålders douchebagsen håller på med och sitter och vräker ur sig?

Men du förstår väl vart vi hamnar om man ska fortsätta med denna typ av polemik? Det enda som händer är att de vänsterblivna fyllskallarna får vatten på sin kvarn, eftersom det ÄR helt vrickat att släktforska kring en meningsmotståndare.
Citera
2021-09-15, 09:44
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Men du förstår väl vart vi hamnar om man ska fortsätta med denna typ av polemik? Det enda som händer är att de vänsterblivna fyllskallarna får vatten på sin kvarn, eftersom det ÄR helt vrickat att släktforska kring en meningsmotståndare.

Ja. Om man inte flörtar med att man är STASI och kartlägger människors familj därför att de sagt något regimkritiskt och sedan kallar det "antifascism" när man släpper sin dirt. Det är ju precis så vänstern suttit och gjort sen SD blev ett alternativ. Gissa varför det här nästet av bottom feeders är så föraktat och förtjänar varje tillbakakaka. Bra satir.
Citera
2021-09-15, 11:41
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:

Alltså det här med att man måste vara "i lag" med Haveristerna för att man påpekar det knäppa i att som total främling börja släktforska om dom, var kommer det ifrån?
Du är ju otroligt tendentiös i dina inlägg här och ptja det, spekulerades om dig förut. Du kan ju börja med att besvara mina frågor istället för att haka upp dig på min åsikt om att du är i lag med dem. Du är inte det, kan vi säga. Kan du bemöta det jag skrev nu?
Citera
2021-09-15, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA

Med uttryck som ”vänsterblivna” och ”meningsmotståndare” låter det som att du inbillar dig att alla ingår i något bisarrt spel som har med politik att göra. Anledningarna och motiven till att jag har betalat en släktforskare för att plocka fram just Henkos släktträd är många, men inte politiska, men målsättningarna med det var inte på förhand bestämda och inte heller genomtänkta ännu, det har inte riktigt funnits tid till det ännu, men det är ju fritt fram för vem som helst att använda informationen hur som helst. Det är t.ex. osannolikt att någon av Henkos anor är en get, men innan man har verifierat det så kan man ju aldrig veta.

Vilka som kan tänkas få ”vatten på sin kran” av att jag lade en sådan beställning har jag inte ens reflekterat över och jag känner mest att det inte heller är något som jag bryr mig det minsta om. Hur någon ens skulle få för sig att använda mina förehavande som verktyg i nån luddig politisk ”kamp” har jag svårt att greppa; än mindra har jag förståelse för varför någon annan, som t.ex. du, skulle vara ängslig över att det skulle kunna ske.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-09-15 kl. 12:59.
Citera
2021-09-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Du är ju otroligt tendentiös i dina inlägg här och ptja det, spekulerades om dig förut. Du kan ju börja med att besvara mina frågor istället för att haka upp dig på min åsikt om att du är i lag med dem. Du är inte det, kan vi säga. Kan du bemöta det jag skrev nu?

Tendentiös? Hur då?

Vad ska jag bemöta menar du? Huruvida Axel Luo Öhman är bakfull eller ej?

För övrigt kan jag åter passa på att dementera att jag är Caroline Grimwalker.
Citera
2021-09-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ActaPungen

Vad är det jag försvarar?

Men ja, jag lyssnar på podden och tycker den är rätt kul. Gällande utvecklingsstörning, oförmåga att bete sig på internet osv så tycker jag det finns de som spelar i betydligt högre liga än Haveristerna.
Citera
2021-09-16, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knalltorsk
Kan meddela att Falu tingsrätt nekar Henkos överklagan angående kontaktförbud mot M. Aj då. Det där långa tårdrypande brevet till ingen nytta alls.

Både polisen och domstolarna har tröttnat på Henko-fyllot vid det här laget.
Citera
2021-09-16, 07:35
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Vad är det jag försvarar?

Men ja, jag lyssnar på podden och tycker den är rätt kul. Gällande utvecklingsstörning, oförmåga att bete sig på internet osv så tycker jag det finns de som spelar i betydligt högre liga än Haveristerna.
Men i vilken division spelar Henkos selektiva bokstavstolkande, lögner i polisförhör, inspelandet av polis i syfte att använda det som bevis mot polisen och Axels köra ner kuken i halsen och spotta på kvinnor?
Citera
2021-09-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Men i vilken division spelar Henkos selektiva bokstavstolkande, lögner i polisförhör, inspelandet av polis i syfte att använda det som bevis mot polisen och Axels köra ner kuken i halsen och spotta på kvinnor?

Jag vet inte mycket om vad som sagts i polisförhör, detta med Axel som våldtäktsman är en död häst som piskats till småbitar vad det verkar, och det där med spotta vet jag inte riktigt vad du menar med.

Det som är ganska efterblivet är dock att skriva 4000000 inlägg om en podd man avskyr men samtidigt är Patreon till samt påkosta en släktforskning kring de som driver den där podden man avskyr. Varför inte bara sluta lyssna och göra nåt roligare med sin tid och sina pengar? Likaså denna dörrvakt som vägrar acceptera att folk inte vill ha med honom att göra utan istället viger all vaken tid till att skriva på twitter, flashback, ringa folk som inte vill ha kontakt osv.
Citera
2021-09-16, 16:48
Medlem
Citat:
Det som är ganska efterblivet är dock att skriva 4000000 inlägg om en podd man avskyr men samtidigt är Patreon till samt påkosta en släktforskning kring de som driver den där podden man avskyr. Varför inte bara sluta lyssna och göra nåt roligare med sin tid och sina pengar?

Henkos förehavanden har jag kritiserat långt innan podcasten Haveristerna fanns. Det handlar om civilkurage, att stå upp emot vidriga människor som beter sig avskyvärt. Civilkurage är inte direkt nån raketforskning utan snarare helt vanligt mänskligt beteende. Man gör helt enkelt vad man kan med den tid, energi, fantasi och pengar man har. Mitt egna engagemang saknar helt och hållet egen vinning. Ändamålet är helt enkelt att lindra den skada som Henko genom sitt beteende åsamkar andra människor. Det är inte alls komplicerat för en mänsklig människa att varken räkna ut eller förstå.
Citera
2021-09-16, 18:01
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Jag vet inte mycket om vad som sagts i polisförhör, detta med Axel som våldtäktsman är en död häst som piskats till småbitar vad det verkar, och det där med spotta vet jag inte riktigt vad du menar med.

Det som är ganska efterblivet är dock att skriva 4000000 inlägg om en podd man avskyr men samtidigt är Patreon till samt påkosta en släktforskning kring de som driver den där podden man avskyr. Varför inte bara sluta lyssna och göra nåt roligare med sin tid och sina pengar? Likaså denna dörrvakt som vägrar acceptera att folk inte vill ha med honom att göra utan istället viger all vaken tid till att skriva på twitter, flashback, ringa folk som inte vill ha kontakt osv.
Vill du att jag tar fram Henkos litania? Eftersom du inte läst något blir det ju fel att ta ställning så starkt som du gör. Men vi vet ju båda varför du gör det.

Spela in snuten och anklaga dem för att ljuga. Det har H gjort. Kommentar?

Jag sa aldrig att Axel var våldtäktsmän- det gjorde du. Derail derail åter derail. Konstigt du…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in