Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Men du förstår väl vart vi hamnar om man ska fortsätta med denna typ av polemik? Det enda som händer är att de vänsterblivna fyllskallarna får vatten på sin kvarn, eftersom det ÄR helt vrickat att släktforska kring en meningsmotståndare.
Med uttryck som ”vänsterblivna” och ”meningsmotståndare” låter det som att du inbillar dig att alla ingår i något bisarrt spel som har med politik att göra. Anledningarna och motiven till att jag har betalat en släktforskare för att plocka fram just Henkos släktträd är många, men inte politiska, men målsättningarna med det var inte på förhand bestämda och inte heller genomtänkta ännu, det har inte riktigt funnits tid till det ännu, men det är ju fritt fram för vem som helst att använda informationen hur som helst. Det är t.ex. osannolikt att någon av Henkos anor är en get, men innan man har verifierat det så kan man ju aldrig veta.
Vilka som kan tänkas få ”vatten på sin kran” av att jag lade en sådan beställning har jag inte ens reflekterat över och jag känner mest att det inte heller är något som jag bryr mig det minsta om. Hur någon ens skulle få för sig att använda mina förehavande som verktyg i nån luddig politisk ”kamp” har jag svårt att greppa; än mindra har jag förståelse för varför någon annan, som t.ex. du, skulle vara ängslig över att det skulle kunna ske.