2013-11-11, 13:23
Medlem
Gör en väldigt lång historia väldigt kort.
Både jag och min sambo har dragit på oss anmärkningar , där det helt och hållet är mitt fel då jag varit spelberoende. Det är en annan historia.
Hur som haver vi har ca 200 + 240k i årsinkomst.
Skulle behöva ett lån på ca 50k för att samla ihop flera smålån som äter upp oss.
Finns det några sidor eller sidor med privatpersoner etc som erbjuder sig som borgenär?
Våra föräldrar som borgen är inget alternativ..
Behöver nå bra tips eller ideer och nå moralsvar undanbedes vänligen då alla problem är löst förutom detta då
Ha det!
Citera
2013-11-11, 13:32
Medlem
Har inga tips att ge, men jag önskar er båda ett stort lycka till! Att inse att man har ett problem och börja lirka sig ur det är något stort. Hoppas allt löser sig snart Kramar
Citera
2013-11-11, 15:09
Medlem
Om man outar sig för en väldigt nära vän och ställer frågan och berättar som det är , hur skulle ni reagerat på frågan om att vara borgensman åt en nära vän?
Beloppet är ju inga miljoner och en betalning kan ske snabbt, på 12-24 månader..
Rädd att vännen ska ta avstånd och att man skämmer ut sig..
Hur hade ni ställt er?
Citera
2013-11-11, 15:09
Medlem
Ostmackans avatar
www.bluestep.se

"Får jag låna om jag har skulder?
Ja, det är din framtida återbetalningsförmåga som avgör om du får låna, inte din tidigare kredithistorik. Detta innebär att du till exempel kan använda det lånade beloppet till att betala av tidigare skulder eller lösa dyra lån."
Citera
2013-11-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmackan
www.bluestep.se

"Får jag låna om jag har skulder?
Ja, det är din framtida återbetalningsförmåga som avgör om du får låna, inte din tidigare kredithistorik. Detta innebär att du till exempel kan använda det lånade beloppet till att betala av tidigare skulder eller lösa dyra lån."

Har tyväär ingen bostadsrätt i säkerhet..
Dom erbjuder bara 25k i privatlån till folk i denna sits, och det räddar inte hela sitsen..vilket är det intressanta
tack ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in