• 1
  • 2
2013-11-11, 02:00
Medlem
Tja jag började nyligen chatta med en tjej och då den sidan måste man vara 18 så jag antog att hon var 18 när vi börja chatta sedan fråga jag henne om vad hon hette på instagram och hon ville inte ge mig de först men frågade igen snällt och då fick jag den men jag sen stod de på hennes profil på instagram att hon var 16 och jag vet inte om det är konstigt om man skulle bli tillsammans med en 16 årig tjej. Hon verkade inte bry sig men jag tyckte de va lite konstigt först men sen tänkte jag att 3 år är inte så extremt mycket. Men vad tycker ni? skulle ni tycka de va konstigt om eran kompis skaffa en 3 år yngre flickvän eller om eran 16 åriga dotter kom hem med en 19årig kille?
Citera
2013-11-11, 02:02
Medlem
SeverianTheLames avatar
Inget konstigt. Det är normen för tjejer att ha en några år äldre pojkvän. Du kan dock glömma allt snack om att tjejer mognar tidigare och du är själv inte så jävla mer mogen nu än vad sj var när du var 16, så det är lungt.
Citera
2013-11-11, 02:04
Medlem
Inget märkligt alls. Det är väl snarare standard?
Citera
2013-11-11, 02:04
Medlem
Galvestonens avatar
Alltså det är riktigt äckligt, sådär kan du inte göra. Se till att anmäla tjejen till adminsen.

Vilken sida var det btw? (bus bus, fröken K)

Edit: Jag hade dödat dig om du tog min 16 åriga dotter.
Citera
2013-11-11, 02:05
Medlem
NovaOculuss avatar
Det är okej, grönt ljus.

Var dock beredd på att hon inte lär mogna på åtminstone 8-9 år till.
Citera
2013-11-11, 02:06
Medlem
Inga problem
Citera
2013-11-11, 02:09
Medlem
revodnebs avatar
Jag blir personligen lite irriterad. En 19-åring har inträtt vuxenlivet och kan gott hålla sig till töser i sin egen ålder. En 16-åring har skolan att tänka på.
Citera
2013-11-11, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Alltså det är riktigt äckligt, sådär kan du inte göra. Se till att anmäla tjejen till adminsen.

Vilken sida var det btw? (bus bus, fröken K)

Edit: Jag hade dödat dig om du tog min 16 åriga dotter.

Haha hade du även dödat mig om du fick träffa mig och jag var en helt vanlig kille som bara gillade din dotter?
Citera
2013-11-11, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag blir personligen lite irriterad. En 19-åring har inträtt vuxenlivet och kan gott hålla sig till töser i sin egen ålder. En 16-åring har skolan att tänka på.

Nja inte riktigt jag pluggar också fortfarande.
Citera
2013-11-11, 02:19
Bannlyst
Det är jättekonstigt om man bryr sig vad andra tycker. Personer som ens hade brytt sig hade gjort det av avund eller själv varit i 16-års åldern.
Citera
2013-11-11, 02:25
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mockinbird
Haha hade du även dödat mig om du fick träffa mig och jag var en helt vanlig kille som bara gillade din dotter?

Ja ditt perversa svin, håll dig till tjejer i din egen ålder. Min dotter får bara ha yngre killar.
Citera
2013-11-11, 02:29
Medlem
Nej inga fel men hon är nog rätt mycket mer omogen än vad du är.. 16 så e man ju rätt liten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in