• 1
  • 2
2005-07-12, 10:17
Medlem
TV är ett bildmedium och man ska väl ha nån sorts utstrålning, gå genom rutan som det heter? Men ska man se bra ut? Snygg? Är det alltid en fördel, kan det inte lika ofta slå över i att man får mindre förtroende för personen?

Detta gäller alltså programledare för nyhetsprogram, seriösa tunga saker...

TV4 morgon är ju ett nyhetsprogram men "vikarien från sporten" Suzanne Sjögren tycker jag verkligen inte passar i vanliga nyheter. För snygg och illa påläst...

Hellre Lars Orup och Bengt Öste än Claes Elfsberg. För där ser man vad ett par fagra ögon är värda...
Citera
2005-07-12, 14:22
Medlem
Gomer_Pyles avatar
Angående väderpresentatörer: Måste säga att Anders Nylund är den bästa väderpresentatören som TV4 haft, man koncentrerar sig verkligen på vädret istället för andra som håller på och tabbar sig (ex TV3). När Tone är med är det inte vädret det första man tänker på . Viktigaste är att personen har någon sorts säkerhet och ödmjukhet, då spelar utseendet ingen som helst roll.
Citera
2005-07-12, 14:51
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomer_Pyle
Angående väderpresentatörer: Måste säga att Anders Nylund är den bästa väderpresentatören som TV4 haft, man koncentrerar sig verkligen på vädret istället för andra som håller på och tabbar sig (ex TV3)..

Men håll med om att det är riktigt pinsamt när han lite fräckt så där ska kasta sin knapp i luften så den på sin höjd roterar ett halvt varv för att sedan knalla iväg (alltid i slutet av sändningen).
Citera
2005-07-12, 15:11
Medlem
xallos avatar
Som Jenna Jameson med en buttplug!
Citera
2005-07-13, 08:51
Medlem
De här TV4-brudarna ser ju som de är klonade. Blonda och äppelkindat söta eller mörka och lite, lite exotiskt snygga. Det beror kanske på att alla är från samma välmående medeklassförorter. Eller så är de tevechernas våta dröm. Fan, det är ju nästan så att man längtar efter ett riktigt jävla fläskberg till stolpskott i rutan. Tur att tevesporten i SVT fortfarande finns.
Citera
2005-07-18, 11:36
Medlem
johnjohns avatar
SVT på natten har en vindögd kärring som jag inte vet var hon tittar någonstans jag lyssnar inte på ett ord hon säger utan försöker fixera blicken på något av hennes ögon hela tiden. Tone är lite för poppig för att tas på allvar. Anders partytrick med snurrande knappen har blivit en gimmick här för att stanna. Vad är det med Katarina Sandtröm snygg påläst men lite obehaglig på ett lite fascinerande sätt tänka att dra av henne trosorna så fälls en jätteballe ut hua!!
Citera
2005-07-23, 19:32
Medlem
skattebetalares avatar
Gillar Tone hon sre bra ut och är en duktig väderpresentatör
Citera
2005-07-23, 19:49
Medlem
SVT 24 har ju en sliskig högpannad kille som brukar sitta och läsa upp nyheter i rosa skjorta och tonade glasögon. Jag litar inte ett smack på hans nyheter - det kunde lika gärna varit Bingo Rimér som läste upp dem.
Citera
2005-07-23, 19:54
Bannlyst
Jag är förtrollad av Tones väderpresentationer.
Hon måste vara mycket stolt över sin giraffliknande kropp för hon betonar teleskophalsen med v-ringningar
och den "slanka" kroppen med förlängande och tajta kavajer och brallor.

Hennes knäföring när hon vänder sig mot kameran och samtidigt visar med handen mot kartan är obetalbar.
Som en snabb kissning.
Efteråt har jag ingen aning om vad hon sagt om vädret.
Citera
2005-07-24, 00:10
Medlem
håå , Tone- tänker alltid hur hon är i sängen när hon står där och pratar om väder och vind, hennes lilla fasta rumpa .. annars är anders mycket bra vädergubbe-rolig o avslappnad.

+ den mörkyade kvinnan på svt. hon som alltid blinkar efter hon är klar med en sänding,hur hon nu vågar det hon lär få många idioter efter sig
Citera
2005-07-24, 02:52
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
håå , Tone- tänker alltid hur hon är i sängen när hon står där och pratar om väder och vind, hennes lilla fasta rumpa .. annars är anders mycket bra vädergubbe-rolig o avslappnad.

+ den mörkyade kvinnan på svt. hon som alltid blinkar efter hon är klar med en sänding,hur hon nu vågar det hon lär få många idioter efter sig

Hon har väl rykten efter sig att vara transexuell??
Citera
2005-07-24, 07:45
Medlem
Katarina Sandström är den där typen av "amerikanskt plastigt utseende" som jag inte vill ha i svensk TV! Jag vill ha vanliga trovärdiga människor som Bengt Öste! ("Visst nappar det!" Han rökte pipa också, var medlem i föreningen Smokepeace..)

Tone Bekkestad har förutom en konstig hållning ett oerhört märkligt vibrato i rösten... skitjobbigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in