• 1
  • 2
2013-11-09, 22:21
Medlem
Fann lite lustiga svampar som min bror odlar i sitt rum, torkade samt "färska"
Det jag nu undrar är om det här är nånting jag kan äta för att göra min lördag lite mer spännande?

Har aldrig testat svamp eller liknande förut, har ingen våg heller så det är svårt att veta hur många gram jag har.

Skickar med en länk här till det jag har hittat. http://imgur.com/a/mndo9
Citera
2013-11-09, 22:25
Medlem
Haha, vilka söta.

Har du läst på något om svamp? Om du inte har det så borde du läsa på ordenligt innan.
Citera
2013-11-09, 22:38
Medlem
MCVaginas avatar
Med största sannolikhet är det någon form av Cubensis (Tripp-svamp) du har hittat. Ser ut som han har kört med något grow-kit vilket talar ännu mer för att det är Cubensis.
Käka dom och du kommer få en spännande kväll.
Men jag råder dig verkligen inte till att äta svamp om du inte har någon aning om hur det funkar.

Skulle du ignorera mina råd och ändå vill spica upp lördagskvällen lite grann så käka några torkade svampar (1-2g typ) och lägg dig och lyssna på någon soft musik.
Acceptera vad som händer och försök inte motarbeta trippen.
Det kan ta upp till en timme innan du känner effekt.

Rapportera gärna hur du gör med dom
Citera
2013-11-09, 22:46
Medlem
Jag har läst ett flertal timmar om dom från vart man hittar dom till vad för effekter de har dåliga och bra trippar.

Kikat på några dokumentärer och på folk som tappat bort sig helt och hållet.'

Vad tycker ni ska jag börja med en liten svamp och fortsätta med det jag gör just nu spelar lite online fantasy spel och lyssna på musik och se vart jag hamnar?

Eller har ni några andra tips?
Citera
2013-11-09, 22:53
Medlem
morpdeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knajk
Jag har läst ett flertal timmar om dom från vart man hittar dom till vad för effekter de har dåliga och bra trippar.

Kikat på några dokumentärer och på folk som tappat bort sig helt och hållet.'

Vad tycker ni ska jag börja med en liten svamp och fortsätta med det jag gör just nu spelar lite online fantasy spel och lyssna på musik och se vart jag hamnar?

Eller har ni några andra tips?
Om du bara äter en liten svamp så kommer det inte hända någonting.
Citera
2013-11-09, 22:56
Medlem
Då tar jag väl alla som ligger på bordet då.
Citera
2013-11-09, 23:42
Medlem
Citat:
Då tar jag väl alla som ligger på bordet då.
Lugna dig lite nu.
Citera
2013-11-09, 23:52
Medlem
Gjort är gjort
Citera
2013-11-10, 00:01
Medlem
Citat:
Gjort är gjort

Uppdatera hur det går för dig sen!
Citera
2013-11-10, 00:08
Medlem
40min har väl gått nu börjar känna mig lite annorlunda fjärilar i magen och svårare att koncentrera mig lite jittrig i armar och ben ska försöka spela lite mer tera online om det går.
Citera
2013-11-10, 00:56
Medlem
Tror de är mexicanska cubensis. Men inte säker,
Då bör sakerna börja andas snart :P

Tips om du märkert nått skumt så ska du titta på de och skratta åt att de ser fuckat ut, inte tänka att du ska titta bort och sträna imot lixom
Citera
2013-11-10, 00:57
Medlem
oj nästan en timme flög förbi känner mig svagare i armar och ben lite lättare kanske lite små hispig annars så fungerar det galant visuellt så vet jag inte om det är så stor skillnad ser nånting ur ögonvrån lite då och då

tiden verkar flyta på fortare trodde jag skulle se en massa roliga saker men inget speciellt ännu förutom alla fairies och piglings gnomer i tera

känner mig lite gladare och piggare än vanligt men sammtidigt segare i huvet haha tar tid på mig att fundera ut vad jag ska skriva känns som om jag skulle kunna skriva en bok om jag skrev allt som flyger runt i huvet när jag försöker fokusera mig på texten
Senast redigerad av knajk 2013-11-10 kl. 01:01.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in