2013-11-09, 20:44
Medlem
Chillination har en vara på "rea" och det står under kr5 genomstruket följt med "Gratis!". Sedan står det "Välj en smak för att få det som du vill ha det !" Är detta ett smakprov eller något? För hur mycket jag än höjer antalet av denna vara så höjs inte priset över 0.
Citera
2013-11-09, 21:03
Medlem
Hummersåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisseT95
Chillination har en vara på "rea" och det står under kr5 genomstruket följt med "Gratis!". Sedan står det "Välj en smak för att få det som du vill ha det !" Är detta ett smakprov eller något? För hur mycket jag än höjer antalet av denna vara så höjs inte priset över 0.

Maila sidan och fråga? Annars kan du lägga 1000st i varukorgen, beställa och se vad som händer.
Citera
2013-11-09, 21:07
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:

Nej, smaken är ju till för rökmixen du köper, har för mig att dom hade ett inlägg i sina nyheter om detta också

EDIT: Det står ju dessutom "(En smak per påse/bag)" hur fan kan du misstolka det ?

http://chillination.se/smaksatt-din-pase/
Citera
2013-11-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Nej, smaken är ju till för rökmixen du köper, har för mig att dom hade ett inlägg i sina nyheter om detta också

EDIT: Det står ju dessutom "(En smak per påse/bag)" hur fan kan du misstolka det ?

http://chillination.se/smaksatt-din-pase/

Jaha! Nu förstår jag.. Vet du förresten hur man betalar? Såg inlägget om förskottsbetalning men jag kan inte fylla i mina bankuppgifter någonstans och hittar även ingen info om vilken bank dom använder.
Citera
2013-11-09, 21:20
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Jaha! Nu förstår jag.. Vet du förresten hur man betalar? Såg inlägget om förskottsbetalning men jag kan inte fylla i mina bankuppgifter någonstans och hittar även ingen info om vilken bank dom använder.

När du har genomfört en order får du ju instruktioner om hur du betalar. Du går alltså in på din internetbank / bank och för över pengar till det kontot som är angivet tillsammans med ditt ordernr som notering så att dom vet vem pengarna kommer ifrån.

Har för mig att dom har SEB men även detta står i mailet man får, också efter man tryckt på beställ.

Edit: Kom ihåg att det är 18 års gräns både på Chillination och här på Flashback (tänkte på ChrisseT95) Nvm kom på nu att man kan vara arton som 95:a. Eyeopener hehe
Senast redigerad av Korvmacka 2013-11-09 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in