Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Tycker du? Hmm... deras deo och duschkrämer gillar jag icke, men hudvården tycker jag luktar helt okej, neutralt som inte stör när man tar på sig nåt väldoftande efteråt.
Nivea däremot, köper aldrig deras produkter just pga att de inte luktar gott. Sånt som luktar kokos pallar jag inte heller, fick ett skitdyrt fint set från Body Shop som jag fick lov att kasta.....

Ldbs grejer har också alla en karaktäristisk doft, men den gillar jag.
Ja, nu har jag bara provat Ciens dushgel och sådant så det kanske producerar en starkare doft än hudvården gör. Dushgelen är i alla fall rent av dödlig haha!
LDB´s doft har förbättras sen några år tillbaka och absolut till det bättre. Förr i tiden så fick jag kväljningar av LDB

Nu har dom några riktigt väldoftande produkter, t.ex en duschtvål med rosa förpackning som doftar helt gudomligt! Ända problemet är att produkten också är rosa och om man får fläckar i badkaret och inte tar bort det omedelbart, så tar det år och dag innan det går bort.
Tycker inte heller om kokos

Det kan möjligen gå an på någon karibisk strand, men hemmaprodukter med kokosdoft är bara vidrigt! (kräksmiley)