Hej, jag är just nu olyckligt förälskad i en fullkomligt underbar tjej (vad annars), sedan knappt en månad tillbaka. Allt kändes perfekt fram tills nu i veckan då jag dels upptäckte mitt eget tillstånd samt att hon har börjat umgås med en riktigt sliskig snubbe. Antagligen känner hon inte någonting för mig mig alls. Alla singnaler jag fått från henne har endast varit illusioner...
Igår kväll satt jag uppe från kl 20:00 till 04:30 under ett cannabis rus och sörjde och funderade. Det var underbart. Mycket känslomässigt och vackert.
Nu känner jag att det vore trevligt/nyttigt/lärorikt, (vad ni än vill kalla det), att trippa till det hela. Vill ligga i ett hörn och låta tankarna flöda. Vill sitta vid skrivbordet och skriva, låta orden flöda. Vad tror ni?
Har trippat några gånger innan. De substanser jag har till mitt förfogande är följande:
- 4-Aco-DMT
- "Special"
- "Apollo"
- 3-MeO-PCP
- Ecstasy/MDMA
MDMA har jag tagit, men aldrig någon av de andra. Har aldrig testat en dissociativ hallucinogen heller så, vad tror ni om 3-MeO-PCP? De andra hallucinogenerna skall tydligen vara relativt lika svamp, LSD och varandra. MDMA är trevligt, men att ta det ensam? Njae, det tror jag inte riktigt på.
Är beredd för risken med att snea, men jag tror att även en snedtripp kan vara fördelaktigt. (En gång sneade jag rejält på MDMA+cannabis. Sprang omkring bland folkmassorna och gömde mig för "polisen". Tyckte dock om det på sätt och vis.)