• 1
  • 2
2005-07-11, 23:06
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Under Medier och journalistik finns en skvalleravdelning. Två av de frågor som just nu diskuteras är:
* Hur tajt är häcklöpare Kallurs analöppning?
* Hur kåt är Zlatans ex-fjälla?
Jag har lite svårt att förstå kopplingen till medier/journalistik och har därför pm:at mods och frågat. Svar har jag inte fått, varför jag gör ett försök här.
Alltså:
Vad har Kallurs häck-stjärt och Zlatan-fjällans erotiska status för koppling till tidningar/radio/tv? Kan vad som helst diskuteras under medier & journalistik? Räcker det att en människa eller föreetelse omnämns i kvällspressen för att detta ska tillåtas bli ett ämne under medier & journalistik?

Inte har du skickat något PM till mig om den frågan iaf. Använd gärna PR som kommer det till alla mods i forumet.

Skvallerforumet har egentligen inget med forumet M&J att göra. Det bara mer eller mindre råkar ligga där. I skvaller-forumet diskuteras all form av skvaller.

Dock har du helt rätt i att bara för en sak står i tidiningen så innebär det inte att diskussionen kring det hör hemma i M&J. Det har sagts för och tål att sägas igen: Medier & Journalistik är inte samma sak som titta vad jag läste i tidningen. Det verkar vara svårt för många att förstå. Tillsammans med datasäkerhet så är nog M&j det forum som har flesta antal felpostade trådar. Från nu kommer vi ta hårdare tag i M&J igen. Alla trådar som inte hör hemma där kommer att låsas (inte flyttas). Detta är överenskommet mellan oss som modererar forumet.

/Pellenez som moderator i M&J och skavller
Citera
2005-07-11, 23:53
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Skvallerforumet har egentligen inget med forumet M&J att göra. Det bara mer eller mindre råkar ligga där. I skvaller-forumet diskuteras all form av skvaller.
Dåså! Tack så mycket för det klarläggandet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in