2013-11-08, 01:59
Medlem
Alltså i procent! Diskussionsunderlag: hur mycket tror ni varje procent står för?
Citera
2013-11-08, 02:03
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Det gick att göra på Ratsit förut. Men de var tvungna att ta bort den tjänsten tror jag.
Citera
2013-11-08, 02:13
Medlem
tantrs avatar
Merinfo.se
Citera
2013-11-08, 02:23
Medlem
Jeffry122s avatar
på aftonbladet.se ibland hahahaha
Citera
2013-11-08, 12:11
Medlem
Går väl inte längre. Både ratsit & merinfo tog bort det efter klagomål och pga. att det var olagligt.
Citera
2013-11-08, 14:05
Medlem
Varför måste det vara så besvärligt att skaffa sig tillförlitlig statistik över andras löner? Skulle verkligen behöva en bunt att sticka upp i näsan på arbetsgivaren nästa gång man diskuterar lön.

En annan "rolig" sak är att det går utmärkt att hänvisa till andra företags löneläge om man är arbetsgivare. Gör man det som anställd heter det att "man omöjligen kan jämföra företags förutsättningar på det sättet"
Ett jävla skämt är vad det är
Citera
2013-11-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Hur
Varför måste det vara så besvärligt att skaffa sig tillförlitlig statistik över andras löner? Skulle verkligen behöva en bunt att sticka upp i näsan på arbetsgivaren nästa gång man diskuterar lön.

En annan "rolig" sak är att det går utmärkt att hänvisa till andra företags löneläge om man är arbetsgivare. Gör man det som anställd heter det att "man omöjligen kan jämföra företags förutsättningar på det sättet"

Låter mest som att du är en gnällspik och djävligt kass på att förhandla om din lön.

Eventuellt är du en utbytbar apa vars jobb vilken efterbliven sandneger som helst skulle klara av efter en 10-minuters introduktion och då blir lönen därefter.

Jag har aldrig haft problem att argumentera för mina löneförhöjningar helt utan info om vad andra tjänar.
Citera
2013-11-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Låter mest som att du är en gnällspik och djävligt kass på att förhandla om din lön.

Eventuellt är du en utbytbar apa vars jobb vilken efterbliven sandneger som helst skulle klara av efter en 10-minuters introduktion och då blir lönen därefter.

Jag har aldrig haft problem att argumentera för mina löneförhöjningar helt utan info om vad andra tjänar.

Oj. En äkta psykopat!

Hur är det att vara helt nojjig 24/7?

Vad du "tycker" är totalt menlöst för mänskligheten samt helt ointressant.
Citera
2013-11-09, 15:07
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Hur

Facket har väl lönestatistik?

Annars kan man kolla lite på http://www.glassdoor.com/Salaries/sw....0,6_IN223.htm dock är deras siffror såna som användare själva lägger in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in