2013-11-08, 01:15
Medlem
Hallå gott folk! Har några frågor om E som jag behöver få svar på.

Jag har förstått att E håller sig i kroppen i 2-4 dagar. Säg att jag tar E en kväll och blir inkallad för att lämna urinprov.

Kommer det synas i mitt piss att jag tagit E eller syns det endast genom blodet? Jag har nämligen hört att man endast kan spåra E genom att göra blodprov. Stämmer detta, och finns det något jag kan göra för att få substanserna att försvinna ur kroppen snabbare?

Jag har hört att man ska dricka enormt mycket vatten efter man förbrukat E samt använda något som kallas för Kol som finns att köpa på apoteket. Stämmer detta?

MvH.
Citera
2013-11-08, 01:22
Medlem
Ja, det syns i urinprov. Jag vet inte hur effektivt kol är, frågan är om det verkligen renar bort alla spårämnen. Dricka vatten och basta borde snabba på processen, men jag vet inte.

Nojig eller?
Citera
2013-11-08, 02:48
Medlem
ojdos avatar
"Det där som kallas för kol" är just det, kol. I tablettform, så det blir koltabletter
Citera
2013-11-08, 02:57
Medlem
Smått nojjig, ja. Ska nämligen på en festival inom snar framtid och de har stickprov på jobbet, är rädd för att jag blir den som pissar om det blir någon sådan test de kommande dagarna efter festivalen.. Behöver tips!!
Citera
2013-11-08, 03:11
Medlem
ojdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Validan
Smått nojjig, ja. Ska nämligen på en festival inom snar framtid och de har stickprov på jobbet, är rädd för att jag blir den som pissar om det blir någon sådan test de kommande dagarna efter festivalen.. Behöver tips!!

Var sjukledig i ett par dagar om du verkligen behöver vara på den säkra sidan. Ta det lungt, det går ju ut så fort!
Citera
2013-11-08, 06:54
Medlem
violentskys avatar
Säg upp dig från jobbet och bli knarkare på heltid! Nä, men käka kol, det ger bra resultat!

Om du åker dit så säger du att du blev drogad.
Citera
2013-11-08, 11:00
Medlem
Även om du skulle pissa positivt så kan dom inte sparka dig. DOm är skyldiga att erbjuda dig hjälp enligt lag.
Citera
2013-11-08, 16:18
Medlem
Finns inget du kan göra för att få ur det ur kroppen snabbare utan tillgång till avancerade läkemedel, dricker du mer vatten blir det visserligen mer omsättning i kroppen på "flödet", men det finns fortfarande substans löst i annan vävnad och aktivt kol påverkar inte ett skit när substansen väl är i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in