2013-11-07, 05:49
Medlem
vinke4334s avatar
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=956583

Kom på helt random att jag skulle vilja ha ett par in ear lurar till mobilen och då kollade jag lite på prisjakt och då hittade jag dom, dom är #2 i omdömen på prisjakt. Har någon av er Flashbackare dessa hörlurar och hur bra är dom? Vad kan ni jämföra dom med osv... kommer nog bli ett köp med tanke på det billiga priset men vill gärna höra om det finns bättre där ute för liknande pengar osv.
2013-11-07, 23:07
Medlem
Runkpappers avatar
E10 är en bra in-ear för priset men dom som hyllar dessa lurar som det bästa sedan skivat bröd överdriver och vet inte riktigt vad dom pratar om. Komforten är genomsnittlig, byggkvalitén genomsnittlig och dom isolerar något under genomsnittet med ett ljud som är något över genomsnittet i sin prisnivå med en relativt typisk V-formad signatur man kan hitta på många budgetlurar. Överlag ett bra köp men man kan hitta bättre lurar.

För runt samma pris är JVC FXD70, VSonic VSD1, LG Quadbeat 2 och Sony MH1C bättre ljudmässigt. MH1C är dock den enda som går att köpa i Sverige med dess sladd är så värdelös att den nästan är omöjlig att rekommendera plus att den isolerar genom att skapa ett obehagligt vakuum i örat. Hade kollat på någon av dom andra.
2013-11-07, 23:11
Medlem
roggeees avatar
Runkpapper rekommenderade JVC FXD70 för mig i vintras, som jag köpte. Haft lurarna sedan i januari och är supernöjd. Beställde från Ebay(japansk säljare, tror jag), kostade runt 500-600 kr har jag för mig. Verkligen prisvärda! Köp gärna till foam tips eller något liknande, imo bättre än medföljande silikonpropparna.
2013-11-09, 21:47
Moderator
Pentyls avatar
Finns klistrad hörlursköprådstråd.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här