• 1
  • 2
2013-11-07, 00:52
Medlem
Kan absolut ingenting om steroider så ni får ursäkta!

Jag tog medicinen Roaccutan mot akne för några år sedan. Jag blev av med aknen men fick en del biverkningar på köpet. Bland annat så kan jag knappt springa längre utan att jag får kramp i vaderna, detta är riktigt jobbigt då jag spelade fotboll på en relativt hög nivå. Jag misstänker att detta beror på att Roaccutan torkar ut ledvätskan permanent. Rent generellt så känns hela kroppen svagare efter jag tagit medicinen. Nu är det så att jag FUNDERAR på att börja med någon kur om det nu skulle kunna hjälpa mig att få tillbaka mer ledvätska om det är möjligt? Skulle steroider kunna vara ett alternativ eller går jag bara in i en ond cirkel om jag börjar kura?
Citera
2013-11-07, 03:11
Bannlyst
Varför tror du att du inte har någon ledvätska?

Hade du inte haft det så hade det knakat i hela din kropp, knakar de mer än normalt? Finns ingen aas som höjer ledvätskan, tyvärr.
Citera
2013-11-07, 09:17
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

Hade du inte haft det så hade det knakat i hela din kropp, knakar de mer än normalt? Finns ingen aas som höjer ledvätskan, tyvärr.

Boldenone och deca gör att du får mer ledvätska vad jag förstått det.
Citera
2013-11-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

Ja, min kropp knakar en hel del.

Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw

Okok. Är det mycket biverkningar på dessa? Väldigt individuellt? Om man märker att man börjar få finnar/tappa hår eller liknande, om man då slutar att kura, försvinner biverkningarna eller kan de fortsätta komma ändå?
Citera
2013-11-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapoj

Okok. Är det mycket biverkningar på dessa? Väldigt individuellt? Om man märker att man börjar få finnar/tappa hår eller liknande, om man då slutar att kura, försvinner biverkningarna eller kan de fortsätta komma ändå?

Läs på om EQ och Deca isf.
Dock hade jag varit du hade jag pratat med läkare och löst det den vägen, är det så illa som du säger ska du självklart få hjälp!

Lycka till.
Citera
2013-11-07, 15:18
Medlem
Citat:

Tänk på att den ledvätska du får av EQ eller deca kommer försvinna när du slutar ta det och då kommer lederna gå tillbaka till att vara lika dåliga som innan. Som nån annan redan skrivit. Prata med läkaren om detta istället. Mycket bättre att lösa det den vägen eftersom eq och deca bara ger en tillfällig lösning men mycket bieffekter.

Mvh
Citera
2013-11-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Snarare Deca/EQ, inte några nybörjar prepp direkt
Citat:

Läs på! Allt du behöver veta finns på forumet, annars gå till läkare och hör vad denna säger som skribenten ovanför
Citera
2013-11-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Snarare Deca/EQ, inte några nybörjar prepp direkt

Läs på! Allt du behöver veta finns på forumet, annars gå till läkare och hör vad denna säger som skribenten ovanför
Du vet att Boldenone är EQ..
Citera
2013-11-07, 16:46
Medlem
Har redan varit hos läkare och även genomgått en operation i smalbenen. Jag trodde att dessa prepp kunde ge en permanent effekt med ledvätskan, men om så inte är fallet så känns det rätt meningslöst då. Thx!
Citera
2013-11-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Du vet att Boldenone är EQ..
Hoppsan...
Citera
2013-11-07, 17:18
Medlem
Citat:
Har redan varit hos läkare och även genomgått en operation i smalbenen. Jag trodde att dessa prepp kunde ge en permanent effekt med ledvätskan, men om så inte är fallet så känns det rätt meningslöst då. Thx!

Vad säger läkaren när du pratar med han/hon?
Citera
2013-11-07, 18:01
Medlem
Pröva peptiden TB-500 (Thymosin Beta 4). Tycker hela kroppen blir smidigare, ledbesvär och inflammationer försvinner. Känns som man smörjt gångjärnen på en gnisslande dörr ungefär Min absoluta favorit peptid iaf.

Citat:
Kan absolut ingenting om steroider så ni får ursäkta!

Jag tog medicinen Roaccutan mot akne för några år sedan. Jag blev av med aknen men fick en del biverkningar på köpet. Bland annat så kan jag knappt springa längre utan att jag får kramp i vaderna, detta är riktigt jobbigt då jag spelade fotboll på en relativt hög nivå. Jag misstänker att detta beror på att Roaccutan torkar ut ledvätskan permanent. Rent generellt så känns hela kroppen svagare efter jag tagit medicinen. Nu är det så att jag FUNDERAR på att börja med någon kur om det nu skulle kunna hjälpa mig att få tillbaka mer ledvätska om det är möjligt? Skulle steroider kunna vara ett alternativ eller går jag bara in i en ond cirkel om jag börjar kura?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in