Citat:
Ursprungligen postat av
Realityjunkie
Fr jag tror inte svenska polisen bryr sig i vad vi skriver om Coleman p FB, dock kan de ju bli intresserade av din ex polare ifall de nu lser ngot hr och folk hamnar i trubbel ver doping vilket jag personligen inte ser allvarligt p i form av brott... Ngon mister jobb/vrdnad om barn etc fasten de kanske aldrig gjort ngot dumt bara fr att lagen r lite snevriden ibland..
Golare r golare, jag bara ogillar snt, men om han r i tjnst mste han ju komma till ditt hus p husrannsakan ifall du har blivit anmld? Knappast gjorde han det sjlv? Eller?
Slde du prepp eller preppa du bara? Behver inte svara om du inte vill

Inte direkt frsta gngen hans namn frekommer i ngon liknande diskussion s exakt samma sak som Coleman.
Varfr skulle polisen bli intresserad av mina polare, som begtt ett brott, blivit fllda och suttit av tiden fr lngesen?
Du har missuppfattat vad jag skrivit, jag har aldrig haft ngon husrannsakan och kommer aldrig f det heller. Eller tjao dom r ju vlkomna och hmta min burk med protein och omega3. Jag r ren och kommer alltid vara ren.
Du tycker jag golar, jag anser inte jag gr det. Vi kommer aldrig komma verens d vi tycker olika. Tnker inte g mer off topic i denna trd mer, du fr PMa om du undrar ngot.