• 2
  • 3
2013-11-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Dom skjuter desto bttre n de springer.

Det kan kvinnor med gra. Och sen hoppas jag att oavsett kn att man som polis blir fngslad om man skjuter en flyende person i ryggen. Vi kan anta att det handlar om drogbrott.
Citera
2013-11-07, 17:50
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Sluta outa folk, vad har han gjort t dig? Avis? Frstr du frsker visa en pong hr men man br inte outa folk, kommer inget bra ut av det..

Nr man vandrar in p husrannsakan och stter dit polare p flera r nr han sjlv r lika jvla fullproppad med testo kan han gott ha det. Fr ngot samvete ver sin dubbelmoral verkar ju inte finnas s d kan han antingen sluta tvla, sluta vara snut eller helt enkelt ta att dessa spekulationer frekommer.

(edit, trdstartaren fick ingen kommentar om att han outade Coleman, vad r skillnaden?)
Citera
2013-11-07, 19:14
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Nr man vandrar in p husrannsakan och stter dit polare p flera r nr han sjlv r lika jvla fullproppad med testo kan han gott ha det. Fr ngot samvete ver sin dubbelmoral verkar ju inte finnas s d kan han antingen sluta tvla, sluta vara snut eller helt enkelt ta att dessa spekulationer frekommer.

(edit, trdstartaren fick ingen kommentar om att han outade Coleman, vad r skillnaden?)

Fr jag tror inte svenska polisen bryr sig i vad vi skriver om Coleman p FB, dock kan de ju bli intresserade av din ex polare ifall de nu lser ngot hr och folk hamnar i trubbel ver doping vilket jag personligen inte ser allvarligt p i form av brott... Ngon mister jobb/vrdnad om barn etc fasten de kanske aldrig gjort ngot dumt bara fr att lagen r lite snevriden ibland..

Golare r golare, jag bara ogillar snt, men om han r i tjnst mste han ju komma till ditt hus p husrannsakan ifall du har blivit anmld? Knappast gjorde han det sjlv? Eller?

Slde du prepp eller preppa du bara? Behver inte svara om du inte vill
Citera
2013-11-07, 22:24
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Fr jag tror inte svenska polisen bryr sig i vad vi skriver om Coleman p FB, dock kan de ju bli intresserade av din ex polare ifall de nu lser ngot hr och folk hamnar i trubbel ver doping vilket jag personligen inte ser allvarligt p i form av brott... Ngon mister jobb/vrdnad om barn etc fasten de kanske aldrig gjort ngot dumt bara fr att lagen r lite snevriden ibland..

Golare r golare, jag bara ogillar snt, men om han r i tjnst mste han ju komma till ditt hus p husrannsakan ifall du har blivit anmld? Knappast gjorde han det sjlv? Eller?

Slde du prepp eller preppa du bara? Behver inte svara om du inte vill

Inte direkt frsta gngen hans namn frekommer i ngon liknande diskussion s exakt samma sak som Coleman.

Varfr skulle polisen bli intresserad av mina polare, som begtt ett brott, blivit fllda och suttit av tiden fr lngesen?

Du har missuppfattat vad jag skrivit, jag har aldrig haft ngon husrannsakan och kommer aldrig f det heller. Eller tjao dom r ju vlkomna och hmta min burk med protein och omega3. Jag r ren och kommer alltid vara ren.

Du tycker jag golar, jag anser inte jag gr det. Vi kommer aldrig komma verens d vi tycker olika. Tnker inte g mer off topic i denna trd mer, du fr PMa om du undrar ngot.
Citera
2013-11-11, 22:08
Medlem
Att vara dopat som polis har sina fr och nackdelar, visst blir man starkare och snabbare men samtidigt borde inte en person som ligger p

1 g testo
500 g Tren
50 mg winstrol ed

Ja ni frstr min pong. Jag tycker fan inte att en sn person borde f bra vapen d man har svrare fr att behrska sin ilska. Om vi som trnar p gym/kampsport/idrottar inte fr bruka varfr ska d en polis med ddliga vapen f det?
Citera
2013-11-12, 00:40
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Att vara dopat som polis har sina fr och nackdelar, visst blir man starkare och snabbare men samtidigt borde inte en person som ligger p

1 g testo
500 g Tren
50 mg winstrol ed

Ja ni frstr min pong. Jag tycker fan inte att en sn person borde f bra vapen d man har svrare fr att behrska sin ilska. Om vi som trnar p gym/kampsport/idrottar inte fr bruka varfr ska d en polis med ddliga vapen f det?

Jag har inget emot att ha poliser som anvnder AAS. De har screenats inlandet brjade jobba. De har gtt igenom diverse test fr att avgra att de inte har sdana problem. Tror inte AAS gr de labila d.

Om de som ensam yrkesgrupp ska f ha det privilegiet att slippa tester r en annan sak.
Citera
2013-11-18, 08:32
Medlem
tiermastas avatar
har varit en del i USA. Sist ja va dr trnade jag p ett "Polis gym" (Poliser gymmar gratis)
Pratade med en av garna kring om hur de r om nn doppar sig, han sa att polisen mrker, skrattar och rycker p axlarna. Dom bryr sig bara om dom fr order att ta en stor sljare.
Plus att snutten tar inte andra snutar, s ronnie kunde nog kura rtt lugnt
Citera
2013-11-18, 18:34
Medlem
YngreHerres avatar
Handlar vl ofta om att de har "TRT"-recept.. kan ju f ett par olika prepp utskrivna iallafall; testo, deca vet jag skert iallafall - sen finns det ett par till men som r lite ovanligare att f p recept. ven hgh ska vl g att f p recept? Tror helt enkelt att TRT-receptet skyddar bodybuilders i USA, polis eller ej.
Svenska polisen hller ju varandra om ryggen helt enkelt.. fr dom reda p att det ska gras "stickprov nere p gymmet" s hller dom vl sig undan drifrn den dagen...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in