2010-03-29, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallew
tack för svaret! tror du det blir bättre om jag struntar i den sista och istället tar 250 mg i andra bomben?
Absolut, det skulle jag köra på.
Citera
2010-03-29, 04:17
Medlem
Custom_mades avatar
Det enda jag egentligen avskyr med centralstimulerande droger är väl att jag får så in i helvete svårt att sova, på mindre doser av diverse substanser kan jag vara vaken i upp till 3 dygn och då är det som sagt mindre doser, 200-300 mg methylone och då rökte jag ändå 2 gram grymt sänkande röka... var som sagt vaken i 3 dygn. Har testat amfetamin 2 gånger, methylone 2 gånger, butylone 4 gånger och jag tycks alltid somna sist av alla, någon dag senare för att vara korrekt. Det vanligaste scenariot är att jag är uppe och sitter vid datorn och röker helt själv och alla andra har däckat eller somnat mysigt.

Värt att tillägga är väl att jag i vanliga fall har väldigt svårt att sova också, hoppar över nätter mer som regel än undantag, detta påverkar negativt mina ganska viktiga studier samt även mitt personliga liv vilket jag inte tänker gå mer inpå.

Men till frågeställningen, vilken centralsimulant tycker ni det är lättast att sova på efter vid lite normal stora doser?
Sitter och funderar lite såhär på kvällskvisten och har för en timme sen slängt i mig en bomb på cirka 300 mg methylone, det killar dödsskönt i kistan grabbar!

För att anknyta till ämnet tycker jag det är methylone för tillfället, men jag har ju inte så stor erfarenhet av centralstimulerande medel. Så upplys mig snäll flashback!
Citera
2010-03-29, 08:31
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Det enda jag egentligen avskyr med centralstimulerande droger är väl att jag får så in i helvete svårt att sova, på mindre doser av diverse substanser kan jag vara vaken i upp till 3 dygn och då är det som sagt mindre doser, 200-300 mg methylone och då rökte jag ändå 2 gram grymt sänkande röka... var som sagt vaken i 3 dygn. Har testat amfetamin 2 gånger, methylone 2 gånger, butylone 4 gånger och jag tycks alltid somna sist av alla, någon dag senare för att vara korrekt. Det vanligaste scenariot är att jag är uppe och sitter vid datorn och röker helt själv och alla andra har däckat eller somnat mysigt.

Värt att tillägga är väl att jag i vanliga fall har väldigt svårt att sova också, hoppar över nätter mer som regel än undantag, detta påverkar negativt mina ganska viktiga studier samt även mitt personliga liv vilket jag inte tänker gå mer inpå.

Men till frågeställningen, vilken centralsimulant tycker ni det är lättast att sova på efter vid lite normal stora doser?
Sitter och funderar lite såhär på kvällskvisten och har för en timme sen slängt i mig en bomb på cirka 300 mg methylone, det killar dödsskönt i kistan grabbar!

För att anknyta till ämnet tycker jag det är methylone för tillfället, men jag har ju inte så stor erfarenhet av centralstimulerande medel. Så upplys mig snäll flashback!

jag har aldrig haft några som helst sömnproblem på m1 även vid stora intag.
Kanske för att jag alltid kombinerat med ansenlig mängd alkohol?
Citera
2010-03-29, 13:36
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Meph har jag lättast att sova på, men det beror nog en hel del på att jag är så van vid meph.

Methylone är helt omöjlig att sova på utan hjälpmedel, dock brukar jag alltid ha gbl hemma så det brukar inte bli några problem.
Citera
2010-03-29, 15:30
Medlem
kordiss avatar
Tog 350 mg, hur lång tid tar det innan det börjar verka, känner ingenting mer än att jag blir mer irriterad på katten.

EDIT: NU kom det , känner mig helt bedövad i hela kroppen, känner ingen smärta. Jag är stark och kan springa hur mycket som helst. MÅSTE DRA!
Senast redigerad av kordis 2010-03-29 kl. 15:55.
Citera
2010-03-29, 15:51
Medlem
Mini-tripprapport:

Testade Methylone för några veckor sedan, startade kl. 22:30 med 170mg rektalt vilket slog underbart med ögonflimmer (det är väl ett tecken på att man tar för stor dos..?) och extrem mysighet.

Chillade i lägenheten, lyssnade på musik och ringde kompisar, mycket skratt och god stämning. Var totalt nöjd med att vara hemma ensam, men bestämde mig för att gå på en klubb några kompisar anordnat. Klockan var ca 24:00 och mina pupiller var enorma men jag tog en påfyllning; en bomb på 80mg.
Väl ute märkte jag att det var svårt att dansa snyggt, jag var nog lite för spänd i musklerna... Bartendern såg på mina tefatspupiller att jag mådde bra och bjöd på sprit, miljön var väldigt drogliberal (vilket var tur för mig).
Vandrade hem vid 4 tiden med ett gäng kompisar och bestämde mig att max ta Methylone 1 gång i månaden.
Smällde i mig en halv kexchocklad, vatten, multi-vitamin och bakis-brustablett innan jag gick till sängs, jag hade ganska svårt att somna fast jag hade rökt.

Vaknade dagen efter och det kändes som min kropp blivit misshandlad: värk i alla muskler. Gissar att jag omedvetet krampat och spänt muskler jag tidigare inte ens vetat att jag hade. Även träningsvärk i käken men jag kände mig hursomhelst rätt okej i huvudet.
Citera
2010-03-29, 17:12
Medlem
Hur tar man lösningen rektalt om man inte har en pump? Något "vanligt" som man har hemma som man kan använda?
Citera
2010-03-29, 17:36
Medlem
InkeTinks avatar
Blev faktiskt lite besviken på M1. Första gången tog jag en bomb på 250mg på tom mage, blev lite besviken, så nästa dag tog jag en bomb på 650mg på tom mage. Kände lika mycket som på 250mg.
Tycker att Methedrone är mycket mycket bättre än M1, men det är jag väl säkert ensam om. Även mina vänner tycker som jag.
Citera
2010-03-29, 17:46
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkeTink
Blev faktiskt lite besviken på M1. Första gången tog jag en bomb på 250mg på tom mage, blev lite besviken, så nästa dag tog jag en bomb på 650mg på tom mage. Kände lika mycket som på 250mg.
Tycker att Methedrone är mycket mycket bättre än M1, men det är jag väl säkert ensam om. Även mina vänner tycker som jag.

Tror du är ute efter något som liknar Methedrone/Mephedrone mycket mer än vad Methylone gör. Methylone har inte alls samma 'kick'. Jag vart besviken på Methylone först just på grund av att jag väntade mig något mer likt Mephedrone. Methylone kommer mycket mer smygandes på, man förstår inte först att man är påverkad.
Citera
2010-03-29, 17:47
Medlem
InkeTinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Tror du är ute efter något som liknar Methedrone/Mephedrone mycket mer än vad Methylone gör. Methylone har inte alls samma 'kick'. Jag vart besviken på Methylone först just på grund av att jag väntade mig något mer likt Mephedrone. Methylone kommer mycket mer smygandes på, man förstår inte först att man är påverkad.
Men jag tycker att Methedrone är mer likt MDMA än Methylone.
Citera
2010-03-29, 18:42
Medlem
Daunies avatar
Har man ett behov av att hålla sig själv aktivt sysselsatt under ruset? Eller skulle man kunna ta det själv hemma?

Mvh Daunie
Citera
2010-03-29, 19:31
Medlem
henke1984s avatar
Man kan med gott samvete ta de själv och mysa framför msn el liknande

Citat:
Ursprungligen postat av Daunie
Har man ett behov av att hålla sig själv aktivt sysselsatt under ruset? Eller skulle man kunna ta det själv hemma?

Mvh Daunie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in