Mini-tripprapport:
Testade Methylone för några veckor sedan, startade kl. 22:30 med 170mg rektalt vilket slog underbart med ögonflimmer (det är väl ett tecken på att man tar för stor dos..?) och extrem mysighet.
Chillade i lägenheten, lyssnade på musik och ringde kompisar, mycket skratt och god stämning. Var totalt nöjd med att vara hemma ensam, men bestämde mig för att gå på en klubb några kompisar anordnat. Klockan var ca 24:00 och mina pupiller var enorma men jag tog en påfyllning; en bomb på 80mg.
Väl ute märkte jag att det var svårt att dansa snyggt, jag var nog lite för spänd i musklerna... Bartendern såg på mina tefatspupiller att jag mådde bra och bjöd på sprit, miljön var väldigt drogliberal (vilket var tur för mig).
Vandrade hem vid 4 tiden med ett gäng kompisar och bestämde mig att max ta Methylone 1 gång i månaden.
Smällde i mig en halv kexchocklad, vatten, multi-vitamin och bakis-brustablett innan jag gick till sängs, jag hade ganska svårt att somna fast jag hade rökt.
Vaknade dagen efter och det kändes som min kropp blivit misshandlad: värk i alla muskler. Gissar att jag omedvetet krampat och spänt muskler jag tidigare inte ens vetat att jag hade. Även träningsvärk i käken men jag kände mig hursomhelst rätt okej i huvudet.