2013-11-03, 21:12
Medlem
jcws avatar
Hej,

Har hört ett flertal rykten om Tiggar-Sigge, eller Kurt som han troligtvis heter.
Det jag undrar är om någon vet någonting om eventuell bakgrund om personen i fråga.
Han strövar ofta runt på stan, haltandes och frågar om tior. Området där han kliver på bussen är Norrby.

Är jättenyfiken på om någon vet något.
Tack på förhand!

Fridens liljor
2013-11-03, 21:32
Medlem
Polyklorfenols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcw
Hej,

Har hört ett flertal rykten om Tiggar-Sigge, eller Kurt som han troligtvis heter.
Det jag undrar är om någon vet någonting om eventuell bakgrund om personen i fråga.
Han strövar ofta runt på stan, haltandes och frågar om tior. Området där han kliver på bussen är Norrby.

Tack på förhand!

Fridens liljor
Du också! Jag brukar kalla honom för Tjugan när jag pratar om honom, för det är oftast det han har frågat mig om. Jag skulle vilja fotografera honom med ett riktigt skarpt objektiv. Det skulle bli ett fantastiskt porträtt av en man med varje händelse etsad in i porerna.
2013-11-03, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcw
Hej,

Tack på förhand!

Fridens liljor
Om du menar den långe, gråhårige, som ser lite ilsken ut - så använder han väl pengarna han tigger ihop till att spela på Jack Vegas?
2013-11-03, 21:55
Medlem
Cetofskis avatar
nej men för helvete
Senast redigerad av Cetofski 2013-11-03 kl. 22:01.
2013-11-03, 22:01
Medlem
Polyklorfenols avatar
Han verkar inte hänga med de andra vid Likkistan. Undrar varför?
2013-11-03, 23:22
Medlem
jcws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Han verkar inte hänga med de andra vid Likkistan. Undrar varför?
Ingen aning.. Men alla dessa rykten om att hans farsa vart miljonär lockar mig. Har hört från olika källor.
2013-11-14, 23:05
Medlem
Crossmacks avatar
Konspiration?

Låst //mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här