• 1
  • 2
2002-12-06, 12:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Nån som vet nåt mer om denna tjej?

Filmad i Svenska Nybörjare 3 (omslagsbild HÄR:
http://www.hbgmedia.com/home/vhs/sve...source1/3.htm) Tjejen i mitten längst ut till höger på omslaget, taskig bild, jag vet).

Kring 18-20 år gammal, långt brunt hår. Presenterades som Ingela och skulle enligt videon komma från Borås. Börjar med en rätt lång intervjudel där hon hon genomgående tuggar tuggummi och får en massa ointressanta frågor innan hon börjar suga av en kille. Ännu en kille hoppar också in och sist tar hon satsen i ansiktet.

Nån som vet någon MER om denna tjej? Finns mer inspelat? Var i Sverige finns hon? osv. All info mottages tacksamt!

/QB[/url]
Citera
2002-12-06, 14:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Har för mig att det är Svenska nybörjare (3).
Citera
2002-12-06, 17:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Titta på följande länkar:
http://www.maxs.se/cart/zoom.asp?bilde=171841
http://www.maxs.se/cart/modell.asp?actor=768
Citera
2002-12-08, 12:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Ingela - Svenska Nybörjare 3(Tack De Large) Nån som vet

En riktig ängel faktiskt....men vad jag vet och vad som svarats tidigare när jag frågat Maxs, hon har slutat...
Citera
2003-11-10, 16:40
Medlem
Tony Cliftons avatar
Hon kommer inte från Borås, utan från Mariestad det hör man på Dialekten om inte annat. Dessutom (har jag för mig att) hon heter Sofia inte Ingela.
När filmen släpptes så Var den mest sedda filmen i Mariestad....så hennes kamoflage att kalla sig Ingela och säga att hon kommer från Borås höll inte...
Citera
2003-11-10, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrelboy
Nån som vet nåt mer om denna tjej?

Filmad i Svenska Nybörjare 3 (omslagsbild HÄR:
http://www.hbgmedia.com/home/vhs/sve...source1/3.htm) Tjejen i mitten längst ut till höger på omslaget, taskig bild, jag vet).

Kring 18-20 år gammal, långt brunt hår. Presenterades som Ingela och skulle enligt videon komma från Borås. Börjar med en rätt lång intervjudel där hon hon genomgående tuggar tuggummi och får en massa ointressanta frågor innan hon börjar suga av en kille. Ännu en kille hoppar också in och sist tar hon satsen i ansiktet.

Nån som vet någon MER om denna tjej? Finns mer inspelat? Var i Sverige finns hon? osv. All info mottages tacksamt!

/QB[/url]

Tyvärr så är hon förbannat tråkig i den filmen minns jag. Hon var mer intresserad av tuggummit än något annat.
Citera
2003-11-10, 19:51
Medlem
Fast hon kändes inte som den typiska tjejen som gör porr. Lite svårt att förklara på vilket sätt men ni som sett filmen kanske fattar vad jag menar.

Någon som vet något mer om henne?
Citera
2003-11-11, 13:12
Medlem
mb_2000s avatar
Tyvärr vet jag inte mer, men det är fan en av mina favvo-scener från svenska nybörjare-serien! Hon är skitläcker!
Citera
2003-11-11, 16:09
Medlem
Kashmirs avatar
Kommer ihåg att hon hade en djävla attityd. Var spydig i svaren att vad hade han med att göra hur många hon knullat med o.s.v. Lite generad var hon med, och sa så också, och verkade över huvud taget inte passa in. Inte mig emot, måste säga att det tänder mig lite lite utöver med porrstjärnor som egentligen inte hör hemma i branschen. Grym knullkropp hade hon med, lite grov å mjuk.
Citera
2003-11-12, 00:51
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gneten
Fast hon kändes inte som den typiska tjejen som gör porr. Lite svårt att förklara på vilket sätt men ni som sett filmen kanske fattar vad jag menar.
Nä jag tror att det var hennes enda film...
Citat:
Ursprungligen postat av Gneten
Någon som vet något mer om henne?
Jag har för mig att hon bodde i Sthlm när filmen gjordes(och bor där fortfarande vad jag vet), och hon var väl 20 år när filmen gjordes så hon är väl runt 25 idag kan tänkas. Das ist alles...
Citera
2010-08-17, 12:10
Medlem
Väl 20? Oj,oj oj Hon är max 17 i SvB 3! Shit det finns mycket shit på den bruden men folk och hennes gamla polare hemifrån har hållt henne om ryggen så inne he-vete i alla år vilket enligt mig hon ine förtjänat sig av. Hon källades för MINI eller Fia och var hur söt som helst fram till nian men sen gick hon ner sig totalt och allt skylldes på en porrpojkvän i GBG - Fiscser. Hon är dryg i verkliheten och pratade bara med äldre killar, tillhörde dom populära på min skola men ändå charmig. Inte mig emot när hon gjorde porr , även om hon var sötare innan.
Citera
2010-08-17, 12:58
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ermil800
Väl 20? Oj,oj oj Hon är max 17 i SvB 3! Shit det finns mycket shit på den bruden men folk och hennes gamla polare hemifrån har hållt henne om ryggen så inne he-vete i alla år vilket enligt mig hon ine förtjänat sig av. Hon källades för MINI eller Fia och var hur söt som helst fram till nian men sen gick hon ner sig totalt och allt skylldes på en porrpojkvän i GBG - Fiscser. Hon är dryg i verkliheten och pratade bara med äldre killar, tillhörde dom populära på min skola men ändå charmig. Inte mig emot när hon gjorde porr , även om hon var sötare innan.

Där fick TS lite info efter sju dryga år Hoppas han fortfarande är med oss.

Någon som har en länk till scenen med "Ingela" ?

Edit:
Letade runt lite (själv är bäste dräng, som vi onanister brukar säga), och hittade den här länken:
http://rapidshare.com/files/182683798/ingela.wmv

Rätt skön tjej, kul att hon är lite mopsig.
Synd bara att hon är så överjävligt fult sminkad
Senast redigerad av SilverTip 2010-08-17 kl. 13:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in