2013-11-03, 06:55
Awaiting Email Confirmation
Jag testade mig för 2 år sen, min kompis säger att jag är dum i huvudet: "minst 2 gånger per år måste du!"
Citera
2013-11-03, 07:06
Medlem
Juggernawts avatar
Beror väl på hur mycket man knullar runt utan gummi. Säger sig självt att en person som har ett stadigt förhållande inte behöver kolla sig lika ofta (alls?) som en fredagsraggare.
Citera
2013-11-03, 07:14
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Beror väl på hur mycket man knullar runt utan gummi. Säger sig självt att en person som har ett stadigt förhållande inte behöver kolla sig lika ofta (alls?) som en fredagsraggare.

Har 6 med två per år när jag är singel kanske.
Citera
2013-11-03, 09:53
Medlem
I mitt umgänge är det sällan folk testar sig. Jag har gjort det 2ggr på ca 60 brudar utan kondom. Lever än så länge iaf.
Citera
2013-11-03, 09:54
Medlem
Kan tillägga att jag gjorde det ganska nyligen och var frisk som en nötkärna. Har haft tur antar jag
Citera
2013-11-03, 09:57
Medlem
Juggernawts avatar
Ska tillstå att jag testat mig en gång när man var i sin ungdom och det var på anmodan av Smittskydds...nånting. Brud som jag idkat umgänge med hade tydligen varit smittad och fick rabbla upp alla hon ev. kunde ha smittat. Annars har det varit gummi på, utan undantag om jag inte varit i ett seriösare förhållande.
Citera
2013-11-03, 10:14
Medlem
JustZlatans avatar
Svårt att säga hur ofta svenska folket testar sig. Ring och fråga vårdcentralen på den frågan.

Jag tycker att horbockar och slampor ska testa sig ofta. Alla andra normala människor som inte knullar runt behöver inte testa sig.
Citera
2013-11-03, 12:53
Bannlyst
Tror nästan ingen testar sig om dom inte misstänker att dom har en sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in