2013-11-03, 00:19
Medlem
ChRiZzPys avatar
Kom på nu såhär om lördagskvällen att jag måste hitta någonstans jag och en vän kan se matchen mellan Malmö FF och Syrianska FC i sista omgången, då vi inte hann köpa biljetter till matchen innan de tog slut.
Så vart i Malmö visar de matchen där man även kan ta en bira innan och under match? Så centralt och bra/fräscht som möjligt.

Tack på förhand!
Citera
2013-11-03, 00:41
Medlem
Stiftpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChRiZzPy
Kom på nu såhär om lördagskvällen att jag måste hitta någonstans jag och en vän kan se matchen mellan Malmö FF och Syrianska FC i sista omgången, då vi inte hann köpa biljetter till matchen innan de tog slut.
Så vart i Malmö visar de matchen där man även kan ta en bira innan och under match? Så centralt och bra/fräscht som möjligt.

Tack på förhand!

Sir Toby's är det klassiska stället . Mellan Triangeln och Davidshall.
Citera
2013-11-03, 02:06
olearys på entre.
olearys vid stadion
boombers vid värnhem

där har du 3
Citera
2013-11-03, 03:33
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Dra till möllan. Allt annat känns plast.
Citera
2013-11-03, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo

Whaaat? På Sir Tobys finns enbart gubbar som klagar på allt och alla. Det är fan så långt ifrån plast du kan komma
Citera
2013-11-06, 17:17
Medlem
Stiftpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Vem sitter på Möllan och kollar på MFF när man är i Malmö? Börjar man på Möllan slutar man på stadion, det är så det funkar, det är där man hänger som matchgående supporter innan match. Kollar man inte på matchen på plats men vill ändå se den ute så går man antingen till något O'Leary's eller Sir Toby's. Själv föredrar jag definitivt Sir Toby's. Gemytlig och trevlig stämning samt bra öl. Ingen "stor stark" slasköl så långt ögat når.

EDIT: Två poster över mig, den där på Värnhem glömde jag ja. Fast Värnhem känns så långt borta...om man nu inte bor i närheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in