2013-11-06, 15:51
Medlem
Otsir63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisan007
Duger inte hennes särbo som källa.?

Jag frågade efter säker källa. Tycker det är lite oklart även där att KK skulle vara den B*atte K*rlsson som nämts och som ÖP har som Facebook vän. Varför står det att B*atte är boende i Australien på FB?
Citera
2013-11-06, 15:52
Medlem
Citat:
Duger inte hennes särbo som källa.?
PÖ är säker. det gällde snarare om det fanns ytterligare brottsoffer.

Åkl meddelade vid pk att det fanns "mängder" med ytterligare brottsoffer. därefter nyanserade polisen i intervju att det fanns ytterligare 2-3 brottsoffer utöver de som var kända från media.

man har också talat om flera olika brottsplatser över ett stort område. De för oss okända brotten bör ju ha begåtts 00.35-01.50.

vilka dessa ytterligare offer är har vi ingen aning om, o inte helelr vilken typ av brott de utsatts för.

ngn som vet ngt?
Citera
2013-11-06, 16:06
Medlem
Flisan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otsir63
Jag frågade efter säker källa. Tycker det är lite oklart även där att KK skulle vara den B*atte K*rlsson som nämts och som ÖP har som Facebook vän. Varför står det att B*atte är boende i Australien på FB?
Ja, det är en säker källa eftersom han själv sagt det i tidningen. 2 döda finns. Båda är säkra. Övriga offer vet vi mindre om
Citera
2013-11-06, 16:09
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragavrinta
Åkl meddelade vid pk att det fanns "mängder" med ytterligare brottsoffer. därefter nyanserade polisen i intervju att det fanns ytterligare 2-3 brottsoffer utöver de som var kända från media.
.
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppla13
Vet inte om det har med fallet att göra men min systers kompis och hennes mor har tydligen blivit misshandlade i sitt hem under gårdagskvällen/natten (någon bröt sig in dvs). Lite intressant att det händer ett par timmar innan detta sker i samma område.
Citera
2013-11-06, 16:12
Medlem
Otsir63s avatar
Citat:
Ja, det är en säker källa eftersom han själv sagt det i tidningen. 2 döda finns. Båda är säkra. Övriga offer vet vi mindre om

I vilken tidning har han nämt särbons namn? Länka!
Citera
2013-11-06, 16:18
Medlem
Born2feels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Inget av BO har någon anknytning till huset. GM tvingade med de två pojkarna in i källaren. Järnröret som användes hittade GM troligtvis i källaren.
Jag trodde TG var Facebookvän med sonen i huset?
Citera
2013-11-06, 16:19
Medlem
Born2feels avatar
Citat:
I vilken tidning har han nämt särbons namn? Länka!
Sambon sa det i intervjuen som gick att höra på Aftonbladet/Expressen. Det maskerades senare.
Citera
2013-11-06, 16:22
Medlem
Born2feels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Men hur skulle en femtonårig BO kunna köpa öl åt BO på Järnvägscaféet? Det känns ju helt omöjligt att han skulle få handla bärs där.
Han skulle BETALA för ölen
Citera
2013-11-06, 16:38
Medlem
Ganonitos avatar
Någon som vet ifall niggern är svensk medborgare eller om det finns en minimichans att han kan utvisas nu för en gångs skull?
Citera
2013-11-06, 16:45
Medlem
uhlans avatar
Följde tråden fram till ungefär sidan 280, har ett par frågor.

Har identiteten på kvinnan fastslagits?

Är det bekräftat utom allt rimligt tvivel att järnrör och silvertejp har använts?

När kom negern hit?

Var är mina strumpor?
Citera
2013-11-06, 16:53
Medlem
Born2feels avatar
Citat:
Han vill vara maskerad på Facebook
Citera
2013-11-06, 17:04
Medlem
Otsir63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Born2feel
Han vill vara maskerad på Facebook
Från hans facebook
"Batte har ändrat sin Nuvarande ort till Mandurah, Western Australia.
den 28 oktober"
Alltså ändrat INNAN morden!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in