2013-11-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Inget av BO har någon anknytning till huset. GM tvingade med de två pojkarna in i källaren. Järnröret som användes hittade GM troligtvis i källaren.
Hur 17 skulle han kunna få med de 2 killarna om de inte, åtminstone en, inte följde med frivilligt?
Citera
2013-11-08, 20:58
Medlem
Hörde av en som bor i närheten att brorsan till B.O, som avled, hade skuld till G.M.
Citera
2013-11-08, 20:59
Medlem
Det är ju där hela den teorin och påståendet spricker
Citera
2013-11-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holtze
Det är ju där hela den teorin och påståendet spricker
Vad menar du?
Citera
2013-11-08, 21:46
Medlem
Påståendena om att GM tvingade pojkarna in i huset och ner i källaren. Känns totalt osannolikt. Med tanke på att GM var Ljugnsbros största kran till ungdomar så tror jag att de antingen gjorde inbrott tillsammans för att betala av en skuld. Eller skulle hämta gräs eller andra droger som var gömda i källaren. Hade varit intressant o veta om polisen gjort en husrannsakan i huset där inbrottet skedde eller om de bara låtit källaren passera så eventuella olagligheter kunnat avlägsnas.
Citera
2013-11-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holtze
Påståendena om att GM tvingade pojkarna in i huset och ner i källaren. Känns totalt osannolikt. Med tanke på att GM var Ljugnsbros största kran till ungdomar så tror jag att de antingen gjorde inbrott tillsammans för att betala av en skuld. Eller skulle hämta gräs eller andra droger som var gömda i källaren. Hade varit intressant o veta om polisen gjort en husrannsakan i huset där inbrottet skedde eller om de bara låtit källaren passera så eventuella olagligheter kunnat avlägsnas.
Håller med! De kunde springa åt varsitt håll! Å stod de å skakade av rädsla å inte vågade röra sig då GM hade sönder fönster å bröt sig in?? Brorsan som stod i skuld till GM är ju död sen ngra år men GM kanske tyckte att lillebror skulle pynta av den...
Citera
2013-11-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Håller med! De kunde springa åt varsitt håll! Å stod de å skakade av rädsla å inte vågade röra sig då GM hade sönder fönster å bröt sig in?? Brorsan som stod i skuld till GM är ju död sen ngra år men GM kanske tyckte att lillebror skulle pynta av den...

Har inte lusläst allt i tråden...finns det starka misstankar/bevis om att TGs äldre bror stod i skuld till GM?
Citera
2013-11-08, 22:04
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Ja, han kan inte bli utvisad. Vård resten av livet till en kostnad av ???

tror du fängelseplats är billigt? säger inte att rättspsyk är bättre men särsk utskrivningsprövning kan iaf vara verklig livstid till skillnad från finkan
Citera
2013-11-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Hörde av en som bor i närheten att brorsan till B.O, som avled, hade skuld till G.M.

Tror inte nämnvärt på den teorin.

Någon som vet hur länge har GM bott i Ljungsbro/Linköping?
Citera
2013-11-08, 22:40
Medlem
rubin22s avatar
Tragiskt vilket fall som helst!
En 15-årig pojke (ett barn) mister livet.. För vad?
Sänder en kram till hans anhöriga o vänner... Inte nog med att mamman till honom förlorat
en son för ca.2 år sedan och även han var ung, och nu detta!!!!
Vet inte om jag orkat? Som den mamma jag är för två söner och en dotter...
Citera
2013-11-08, 22:44
Medlem
rubin22s avatar
Han som gjort detta är så lågt på skalan för mig och det beror inte på hudfärg eller något annat banalt, utan att man väljer att vara god eller ond, tyvärr förstärker droger vårat sanna jag...
Citera
2013-11-08, 22:48
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han som gjort detta är så lågt på skalan för mig och det beror inte på hudfärg eller något annat banalt, utan att man väljer att vara god eller ond, tyvärr förstärker droger vårat sanna jag...

Droger förstärker vårt falska jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in