• 1
  • 2
2013-11-01, 21:33
Medlem
Mitt liv suger just nu... Funderar på droger... Vart får man tag i skiten, så jag kan börja?
Citera
2013-11-01, 21:34
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Beror väl helt på vad du vill ha för droger? Vissa är ju givetvis svårare att få tag på en andra.
Citera
2013-11-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Beror väl helt på vad du vill ha för droger? Vissa är ju givetvis svårare att få tag på en andra.
någon som man lider förjävligt utav... men inte är så jätte farlig
Citera
2013-11-01, 21:36
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Droger löser ingenting.

Jag tog också till droger när jag mådde skit, och jag ångrar det varje dag. Jag har inte blivit direkt beroende av någon drog, men jag har blivit beroende av att berusa mig. Jag klarar mig inte helt utan droger längre. Om man börjar knarka för att man mår dåligt, då är det nästan garanterat att man kommer fastna, och det går ganska snabbt oftast.
Citera
2013-11-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Droger löser ingenting.

Jag tog också till droger när jag mådde skit, och jag ångrar det varje dag. Jag har inte blivit direkt beroende av någon drog, men jag har blivit beroende av att berusa mig. Jag klarar mig inte helt utan droger längre. Om man börjar knarka för att man mår dåligt, då är det nästan garanterat att man kommer fastna, och det går ganska snabbt oftast.
Jag bryr mig inte... kommer ta mitt liv sen ändå
Citera
2013-11-01, 21:39
Medlem
BigFatCones avatar
Du mår skit och ditt liv suger? Då är droger inte svaret. Jag säger inte att man ska låta bli droger, nej nej. Snarare tvärtom. Däremot mår du dåligt och tror att drogerna ska vända på ditt liv men det gör dom inte. Ett tag, några timmar kanske men sen går det ju över och vad ska du göra sen? Ta mer droger, sen mer och mer och mer? Hur ska du ha råd med det tänkte du? Nej, att börja knarka när man mår dåligt leder enligt min erfarenheter oftare till missbruk än till något annat.

Gör nånting åt att dit liv suger istället, sen kan du testa att knarka. Att knarka eller supa bort sina sorger är som att försöka bota ett brutet ben med två Alvedon.

Man ska knarka när man mår bra, inte för att må bra.
Citera
2013-11-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du mår skit och ditt liv suger? Då är droger inte svaret. Jag säger inte att man ska låta bli droger, nej nej. Snarare tvärtom. Däremot mår du dåligt och tror att drogerna ska vända på ditt liv men det gör dom inte. Ett tag, några timmar kanske men sen går det ju över och vad ska du göra sen? Ta mer droger, sen mer och mer och mer? Hur ska du ha råd med det tänkte du? Nej, att börja knarka när man mår dåligt leder enligt min erfarenheter oftare till missbruk än till något annat.

Gör nånting åt att dit liv suger istället, sen kan du testa att knarka. Att knarka eller supa bort sina sorger är som att försöka bota ett brutet ben med två Alvedon.

Man ska knarka när man mår bra, inte för att må bra.
Inte så jävla lätt att göra nåt åt livet när man inte får ngt jävla stöd från en ända jävel runt om mig? Jag står ensam...
Citera
2013-11-01, 21:47
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTheThe
Inte så jävla lätt att göra nåt åt livet när man inte får ngt jävla stöd från en ända jävel runt om mig? Jag står ensam...

Du befinner dig på internet min vän, internet är ganska finurligt, här kan alla vara din vän alternativt din ovän. Seriöst nu, du har tillgång till internet, här finns det oräkneliga mängder av individer som du skulle kunna lära känna som därmed kan finnas för dig nog för att du ska kunna prata ut om ditt liv. Försök hitta någon att prata med istället, droger är ingen lösning.
Citera
2013-11-01, 21:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTheThe
På vilket vis menar du att det skulle vara någon annans ansvar att du får ordning på ditt liv? Ta dig i kragen och spar på knarkandet tills du vuxit upp lite, istället
Citera
2013-11-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Du befinner dig på internet min vän, internet är ganska finurligt, här kan alla vara din vän alternativt din ovän. Seriöst nu, du har tillgång till internet, här finns det oräkneliga mängder av individer som du skulle kunna lära känna som därmed kan finnas för dig nog för att du ska kunna prata ut om ditt liv. Försök hitta någon att prata med istället, droger är ingen lösning.
problemet är just den att ingen vill prata med mig...
Citera
2013-11-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
På vilket vis menar du att det skulle vara någon annans ansvar att du får ordning på ditt liv? Ta dig i kragen och spar på knarkandet tills du vuxit upp lite, istället
Men du! allt blir ju lättare ifall man har ngn att prata med, eller ngn med samma problem, så kan man stötta varann ^^
Citera
2013-11-01, 21:58
Bannlyst
Hitta rätt umgänge, bli vän med människor som tar droger är mitt bästa sätt! De flesta känner någon som känner någon som... ja, du får helt enkelt göra så! Försök att bli vän med förortsbor som har collegetröjor och mjukisbyxor. De lär veta och kanske tom. sälja!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in