Citat:
Ursprungligen postat av
tverskoy
Jag vet inte vilka droger du går på, men jag har varit här ett bra tag och det är första gången jag blev kallad en feminist.
Drog = Lite alkohol möjligtvis...
Men jag sätter på skäms hatten... du är ingen idiotiskt troll feminist... du är bara en helt vanlig idiot...
Åter till ämnet... När sexuell jämställdhet uppnås kommer inga våldtäkter eller bordeller behövas (eller det kommer inte ske i samma utsträckning och behövs inte så många)...
Låt mig säga så här som exempel...
När det är ett kön som tolererar en hand på rumpan eller smekning över håret utan att slå någon på käften så är det något mera sexuellt jämställt... jag som man har fått otaliga händer på rumpan, kuken, smekningar över håret på krogen... även diverse kommentarer... men har inte funderat på att knäa personen, slå den på käften eller ens vara skit otrevlig... när det andra könet generellt är på samma nivå då börjar vi närma oss... att det sedan finns individuella olikheter är väl helt normalt... det finns säkert en och annan man som slår en kvinna på käften... tyvärr...
Men oftast är det nog tyvärr tvärtom... total sexuell ojämlikhet... och därav kommer tyvärr kanske en del våldtäkter och därav (denna är jag ganska 100% säker på dock) en hel del bordeller...