Citat:
Ursprungligen postat av
tverskoy
Jo, kära ni, vart ska en man ta vägen? Kvinnor får ju hela samhället för sig och män inte får någonting. Det sälj dildos tom på Apoteket. Varför säljs det inga lösvaginor då? Nu har man tom förbjudit att sälja porrtidningar på ICA. Det är fruktansvärt att se hur män blir behandlade som grisar i det här landet. Så javla orättvisst som det går. Vad blir nästa steget då? Förbjuda att vara en man?
Nu är det så här att män har också behov och det är inte bara kvinnor som behöver kärlek, män också behöver ta vägen någonstans och det enda rätta som jag skulle göra i det här läget, legalisera prostitution och öppna en massa bordeller så att alla män blir nöjda. Lite rättvisan skadar inte. Vad sägs om det?
Vad är det du säger kvinnor får som inte män får? Har inget minne av något förbud på lösvaginor, säljs inte de på teknikmagasinet eller så? Jag är inte helt up-to-date med det du pratar om om porrtidningar, är det som du säger förbjudet eller är det bara ICA som valt att inte göra det? I vilket fall, vad är det ekvivalenta till porrtidningar som du tycker kvinnor får? Säljer ICA fortfarande porrtidningar för kvinnor eller? Varför skulle man förbjuda att vara man?
Får man fråga vad du anser grunden till rättvisa är? Man kan argumentera hit och dit vad som är rättvist, men du slänger bara ur dig vad du vill, jag hittar inget argument i din post om varför det du kallar rättvist är så rättvist.