2013-10-30, 20:52
Medlem
Sworders avatar
Lånade min kompis konto.

Hejsan jag har beställt steroider och är nu lite nojjig över huruvida jag kan åka dit om jag blir "tagen" samt vad straffet kan tänkas bli.

Jag har beställt x3 250mg/ml Testosterone Cypionate
2 200mg/ml Tren Enanthate, 75nolvadex 20mg, comidx20 50mg ,Oxandrolone 50mg x50.

Vad blir straffet för den här orden om jag nu skulle åka dit ? Och vad är chansen att jag åker dit om dom tar emot den i tullen eller vad händer?.. Jag beställde med min mailadress men jag betalade inte för orden utan den skickas ut direkt.

Inser att jag kanske nojjar lite i onödan här Men jag skulle uppskatta om någon kunde ta sig tid att svara . Mvh
Citera
2013-10-30, 20:55
Medlem
bara å neka, neka neka neka. Rensa dina internelloggar Mm. Kom ihåg du behöver inte bevisa din oskuld , det är upp till dom att bevisa att du är skyldig ,,,
Senast redigerad av VargLamm 2013-10-30 kl. 20:58.
Citera
2013-10-30, 20:57
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Straffet är ofta runt 8 år på sluten anstalt med dagligt våldsamt rövsex från plitarna. De är ofta dopade själva, speciellt i kuken, och är värsta råbyggarbiffarna med GASP linnen o feta guldkedjor

EDIT: förlåt, men jag var tvungen. Som sagt så finns det ett par trådar om hur man handlar säkert och hur man gör för att skydda sig mot liknande fall.

Är man så nojjig ska man nog inte beställa varorna. Skulle gissa på att straffet, om det är första brottet, skulke stanna på böter och eventuellt villkorligt. Men i värsta fall är det ju fängelse, staten gillar ju inte dessa saker direkt.
Senast redigerad av CrazyAsFuck 2013-10-30 kl. 21:25.
Citera
2013-10-30, 21:00
Medlem
Ahhhw vart kan man köpa kukprepp..

Det finns en tråd här med straffsatser för prepp sök så kommer du nog finna den. orkar inte leta upp den, Sen finns det även en HandlaSäkert över internet tråd. Har för mig sdom båda ligger i den stora länksamlingen
Citera
2013-10-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sworder
Lånade min kompis konto.

Hejsan jag har beställt steroider och är nu lite nojjig över huruvida jag kan åka dit om jag blir "tagen" samt vad straffet kan tänkas bli.

Jag har beställt x3 250mg/ml Testosterone Cypionate
2 200mg/ml Tren Enanthate, 75nolvadex 20mg, comidx20 50mg ,Oxandrolone 50mg x50.

Vad blir straffet för den här orden om jag nu skulle åka dit ? Och vad är chansen att jag åker dit om dom tar emot den i tullen eller vad händer?.. Jag beställde med min mailadress men jag betalade inte för orden utan den skickas ut direkt.

Inser att jag kanske nojjar lite i onödan här Men jag skulle uppskatta om någon kunde ta sig tid att svara . Mvh

Finns en kär tråd om detta faktiskt
https://www.flashback.org/t1855853

Testo och tren är samma enhet, dvs du har 7500+4000mg verksamt ämne: 11500, skalan är gjord på 5mg verksamt ämne. Du har 2300 enheter här då
20mg Novla är 8 enheter, 8*75 är 600 enheter
50mg clomid är 5 enheter, 8*20 är 100 enheter
oxar är samma som teston, dvs 50*50=2500/5=500 enheter

Så totalt har du 3500 enheter på väg till dig. Det handlar om 120-150dagsböter enligt skalan.

Men grundregel för den som beställer är att alltid använda målvakt, alltid neka om det fastnar, och sen är ju inrikes ofta att rekommendera om man vill vara mer safe.
Citera
2013-10-30, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Finns en kär tråd om detta faktiskt
https://www.flashback.org/t1855853

Testo och tren är samma enhet, dvs du har 7500+4000mg verksamt ämne: 11500, skalan är gjord på 5mg verksamt ämne. Du har 2300 enheter här då
20mg Novla är 8 enheter, 8*75 är 600 enheter
50mg clomid är 5 enheter, 8*20 är 100 enheter
oxar är samma som teston, dvs 50*50=2500/5=500 enheter

Så totalt har du 3500 enheter på väg till dig. Det handlar om 120-150dagsböter enligt skalan.

Men grundregel för den som beställer är att alltid använda målvakt, alltid neka om det fastnar, och sen är ju inrikes ofta att rekommendera om man vill vara mer safe.

Nolvan är fel de ändrade de förra året. Hermansson ändrade det och HGH/HCG

All antiöstogen spelar ingen roll vilken mg det är = 1 enhet
Han ändrade det pga av att det var så mycket gnäll i OL så han ändrade det innan i ett mindre mål.
Sen vart han kallad till HR i OL.
Senast redigerad av Titans 2013-10-30 kl. 21:40.
Citera
2013-10-30, 21:55
Medlem
Sworders avatar
Tack så mycket vasterås och titans för era utförliga svar.. Uppskattas verkligen

MvH
Citera
2013-10-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titans
Nolvan är fel de ändrade de förra året. Hermansson ändrade det och HGH/HCG

All antiöstogen spelar ingen roll vilken mg det är = 1 enhet
Han ändrade det pga av att det var så mycket gnäll i OL så han ändrade det innan i ett mindre mål.
Sen vart han kallad till HR i OL.

Mycket möjligt det är så ! Jag läser alltid bara förstasidan och räknar hellre för högt än för lågt ! Dock är det dagsböter vi pratar om hur som.

Men tack för korrektion !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in