Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-30, 03:26
  #1
Medlem
Hej jag ska dra background storyn lite fort.

Jag hade rökt marijuana ett tag men gick över till Spice(k2)(Internet drog) under en period. Till slut fick jag överdos och blev helt fuckad.
Höga tinitus ljud snurrig domningar mm. Klarade inte ens av att titta på tv. hade det så i kanske 7-8 månader, Kallas även derealisation/depersonalisation mm. Men hursomhelst detta var för 1 år sen. Är nog lite fuckad en men känner knappt av det så rätt långt ifrån som det var innan. Klarar av att dricka och festa nuförtider (Vilket inte gick under psykosen )

Men min fråga är du kan jag röka på weed grönt som brunt.
Har hört att folk kan få derealisation/depersonalisation av det.

Kanske ska lägga till att jag har en bror med schizofreni och min pappa hade en bror med problem så kanske lite sånt som går i släkten... saknar maja

Tack för svar
Citera
2013-10-30, 03:30
  #2
Medlem
Hardcorebobos avatar
Finns det nån anledning till att ens göra det efter alla dessa månader?
Jag skulle säga nej, Lika bra att va utan skiten.
Citera
2013-10-30, 03:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlorden
Hej jag ska dra background storyn lite fort.

Jag hade rökt marijuana ett tag men gick över till Spice(k2)(Internet drog) under en period. Till slut fick jag överdos och blev helt fuckad.
Höga tinitus ljud snurrig domningar mm. Klarade inte ens av att titta på tv. hade det så i kanske 7-8 månader, Kallas även derealisation/depersonalisation mm. Men hursomhelst detta var för 1 år sen. Är nog lite fuckad en men känner knappt av det så rätt långt ifrån som det var innan. Klarar av att dricka och festa nuförtider (Vilket inte gick under psykosen )

Men min fråga är du kan jag röka på weed grönt som brunt.
Har hört att folk kan få derealisation/depersonalisation av det.

Kanske ska lägga till att jag har en bror med schizofreni och min pappa hade en bror med problem så kanske lite sånt som går i släkten... saknar maja

Tack för svar
skulle undvikit det om jag va du. även om brunt/grönt inte är lika starkt som spice oftast funkar det på samma sätt och kanske slår till igen. fixa lite benzo av läkaren istället och må bra
Citera
2013-10-30, 03:31
  #4
Medlem
BenAsslicks avatar
Om du har anlag för schizofreni så är droger inte en bra plan.


Men om du nu prompt måste röka så se till att få tag på en tung indica, det innehåller mer CBD vilket är antipsykotiskt.
Citera
2013-10-30, 03:35
  #5
Medlem
Det låter lite risky, så jag vågar inte ge dig rådet att köra på. Men om du bestämmer dig för att göra det ändå, så försök få tag i någon Indica-dominant sort. Indica innehåller antipsykotiska ämnen, så det är inte riktigt lika illa som om du skulle röka ren Sativa.
Håll dig borta från dom där jävla rökmixarna!
Citera
2013-10-30, 03:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Det låter lite risky, så jag vågar inte ge dig rådet att köra på. Men om du bestämmer dig för att göra det ändå, så försök få tag i någon Indica-dominant sort. Indica innehåller antipsykotiska ämnen, så det är inte riktigt lika illa som om du skulle röka ren Sativa.
Håll dig borta från dom där jävla rökmixarna!


Japp ska aldrig ens titta på skiten igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback