Jag använder en bärbar HP probook och jag har sedan igår har jag haft problem med den. När man ska öppna datorn så frågan den efter lösenord. När jag skriver lösenordet så kommer det en svart skärm fram där det står att 4 filer är missade. Sedan ska man trycka enter flera ggr så kommer man tillbaks på samma ställe där man ska skriva in lösenordet.
Men om man däremot använda "pinger print", asså anväder fingeravtrycken för att öppna datorn, så funkar det. Windows öppnas och sedan kommer det en till ruta där man igen ska skriva in lösenordet. Då skriver jag lösenordet igen och sedan är det klart.
Jag stör mig på HP Client Security Managmer, det är något fel på min program. Hur ska man fixa den ? orkar inte använda fingret och sedan skriva lösonord för varje gång jag ska öppna datorn.( Sedan brukar datorn fråga efter nya inställningar såsom att man ska skriva in lösenordet för varje 15 minut när man använder USB till datorn etc...

)
aja hur ska jag fixa error som uppstod någon som vet ? det står att 4 filer är missade.