2013-11-05, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Spelar för fan ingen roll vad de skriver där. Man postar inte nakenbilder på barn och om hon nu skulle vara 25+ och "spela ung" för äckel som dig spelar ingen roll. Att lägga upp en bild som antingen visar eller simulerar samlag med minderårig och utan att ens varna är genomvidrigt.

Dessutom tycker jag det är skrämmande att du använder det som ett exempel på hur en kvinnokropp ska se ut, det är för fan ett barn!

Jamen tack, någon mer som reagerade både på bilden och på det trista beteendet, lägga ut en porrbild i ett helt annat sammanhang utan varning. Ok, nu vet alla att Testosnubben gillar småflickskroppar, utvecklade tom ca 11-12 års åldern, sweet.. Ja han har ju varit inne o lurkat runt på Parafiliforumet o ställt någon fråga där så det är väl inget att förvånas över, du kan komna ut ur garderoben nu Testoguy!
Citera
2013-11-06, 12:40
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vi kan väl börja med att fråga oss om brösten är naturliga för i sådana fall är det väl ganska svårt att förneka att hon drog högvinsten i det genetiska lotteriet. Däremot gillar jag inte när man ser revbenen...
Hennes kropp är dock fantastisk förutom just att hon är för smal, men ben etc är väldigt välformade...
!

Menar du att är det svårt att ha så stora bröst när man är så smal?
Eller för att hon uppenbarligen tränar mycket?
Citera
2013-11-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Menar du att är det svårt att ha så stora bröst när man är så smal?
Eller för att hon uppenbarligen tränar mycket?
Svårt att ha stora bröst när man är smal? Det är väl inte svårt att ha det men det är nog väldigt få smala tjejer som har naturligt stora bröst eftersom brösten består av fettvävnad (som ju brukar vara hyfsat jämt fördelad över kroppen). Särskilt när man tränar blir det knepigt, då omförvandlas det fett man har till muskler.. Att en smal och mycket vältränad kvinna skulle ha naturligt stora boobs måste vara ytterst ovanligt, jag känner inte till någon.. Jag har själv alltid varit smal så förhållandevis små bröst är någonting jag mått dåligt över o därför reflekterat mycket omkring. Jag opererande mig tillslut så jag är väl ett praktexempel på vad det talas om..
Citera
2013-11-06, 13:10
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Svårt att ha stora bröst när man är smal? Det är väl inte svårt att ha det men det är nog väldigt få smala tjejer som har naturligt stora bröst eftersom brösten består av fettvävnad (som ju brukar vara hyfsat jämt fördelad över kroppen). Särskilt när man tränar blir det knepigt, då omförvandlas det fett man har till muskler.. Att en smal och mycket vältränad kvinna skulle ha naturligt stora boobs måste vara ytterst ovanligt, jag känner inte till någon.. Jag har själv alltid varit smal så förhållandevis små bröst är någonting jag mått dåligt över o därför reflekterat mycket omkring. Jag opererande mig tillslut så jag är väl ett praktexempel på vad det talas om..

Fast att fettvävnaden skulle vara jämt fördelad över hela kroppen stämmer ju i det flesta fall INTE. Man har oftast en del på kroppen där fettet sätter sig mest. Bröst handlar nog dock mer om gener skulle jag säga. Visst, tjocka personer får stora bröst för att det är just tjocka. Men sedan kan man ju självklart ha stora bröst naturligt, oavsett hur resten av kroppen ser ut.

Jag är själv ett levande bevis på det. Jag är jämnsmal över hela kroppen men har en bh-storlek på 70D-70E. Dock är jag inte vältränad men jag rör på mig en del och brösten försvinner inte för det.

Jag skulle säga att min kropp liknar denna ungefär http://www.google.se/imgres?start=108&sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1920&b ih=955&tbm=isch&tbnid=u_nLo-agGoKNeM:&imgrefurl=http://www.freakingnews.com/Fried-Egg-Bikini-Top-Pictures-84706.asp&docid=VqFx7flzMILvvM&imgurl=http://www.freakingnews.com/pictures/75000/Fried-Egg-Bikini-Top--75328.jpg&w=750&h=1153&ei=7i96UvLOOIaX5AT47oC4AQ&z oom=1&ved=1t:3588,r:12,s:100,i:40&iact=rc&page=3&t bnh=174&tbnw=121&ndsp=58&tx=34&ty=86, fast då med mycket större boobies.

Så det är möjligt.
Citera
2013-11-06, 13:34
Medlem
wzbzs avatar
Jag tror att när killar säger att de inte gillar smala tjejer, så är det samma grej som när tjejer säger att de inte gillar stora killar med muskler. Det är enkelt att låtsas som ingenting eftersom dessa kroppar inte precis växer på träd. Men när det väl kommer till kritan så brukar det bli uppenbart vad folk egentligen tycker är snyggast.

Räven och druvorna liksom...
Citera
2013-11-06, 13:40
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Jag tror att när killar säger att de inte gillar smala tjejer, så är det samma grej som när tjejer säger att de inte gillar stora killar med muskler. Det är enkelt att låtsas som ingenting eftersom dessa kroppar inte precis växer på träd. Men när det väl kommer till kritan så brukar det bli uppenbart vad folk egentligen tycker är snyggast.

Räven och druvorna liksom...

Handen på hjärtat: jag gillar verkligen inte killar med för stora muskler. Det är så sliskigt på något vis.
Citera
2013-11-06, 13:49
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Handen på hjärtat: jag gillar verkligen inte killar med för stora muskler. Det är så sliskigt på något vis.
Jag menar inte för stort. Men stort:
http://4.bp.blogspot.com/-dQqEQtg2IJk/UYO4rWmd_vI/AAAAAAAADuE/UCeEPO8QHns/s1600/Greg+Plitt+-+Aesthetic+Body.jpg

Den där killen är större än 99 % av alla killar. Och om man lyssnar på tjejerna så verkar det som att han inte är något att ha. Att han har en äcklig kropp. Men ställ den där killen framför en tjej i verkligheten så lovar jag att du kommer få se på annat.

Visst, som bög själv så tycker jag att idealet ser ut ungefär såhär:
http://getautomaticsixpack.com/wp-content/uploads/2013/08/Six-pack-abs-12L.jpg

Men det där är ju fortfarande väldigt muskulöst och långt ifrån "smalt".
Senast redigerad av wzbz 2013-11-06 kl. 13:53.
Citera
2013-11-06, 14:06
Medlem
Citat:
Fast att fettvävnaden skulle vara jämt fördelad över hela kroppen stämmer ju i det flesta fall INTE. Man har oftast en del på kroppen där fettet sätter sig mest. Bröst handlar nog dock mer om gener skulle jag säga. Visst, tjocka personer får stora bröst för att det är just tjocka. Men sedan kan man ju självklart ha stora bröst naturligt, oavsett hur resten av kroppen ser ut.

Jag är själv ett levande bevis på det. Jag är jämnsmal över hela kroppen men har en bh-storlek på 70D-70E. Dock är jag inte vältränad men jag rör på mig en del och brösten försvinner inte för det.

Jag skulle säga att min kropp liknar denna ungefär http://www.google.se/imgres?start=108&sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1920&b ih=955&tbm=isch&tbnid=u_nLo-agGoKNeM:&imgrefurl=http://www.freakingnews.com/Fried-Egg-Bikini-Top-Pictures-84706.asp&docid=VqFx7flzMILvvM&imgurl=http://www.freakingnews.com/pictures/75000/Fried-Egg-Bikini-Top--75328.jpg&w=750&h=1153&ei=7i96UvLOOIaX5AT47oC4AQ&z oom=1&ved=1t:3588,r:12,s:100,i:40&iact=rc&page=3&t bnh=174&tbnw=121&ndsp=58&tx=34&ty=86, fast då med mycket större boobies.

Så det är möjligt.
Ja fast du är en av ganska få, det är du väl medveten om? Jag kan inte förstå hur någon med den kroppen och dina mått ens skulle ta åt dig det minsta av en sådan kommentar, har du någon form av ätstörning som gör dig känsligt för sådant? Jag är något längre än du men när jag vägde 57 kg så visste jag mycket väl att jag var smal, hade något gett mig en sådan kommentar hade jag tyckt att personen ifråga var dum i huvudet. Jag tycker du låter hur fin som helst, sträck på dig och var glad, hon var väl avundsjuk?
Citera
2013-11-06, 14:12
Medlem
C8H11Ns avatar
Föredrar en vältränad kvinna. Både smal och hälsosam.

En smal kvinna som blivit det av att svälta sig, och därmed bara är hud, ben och lite fett är inte så vackert. Dock vad som helst före en tjockis.
Senast redigerad av C8H11N 2013-11-06 kl. 14:14.
Citera
2013-11-06, 14:13
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Ja fast du är en av ganska få, det är du väl medveten om? Jag kan inte förstå hur någon med den kroppen och dina mått ens skulle ta åt dig det minsta av en sådan kommentar, har du någon form av ätstörning som gör dig känsligt för sådant? Jag är något längre än du men när jag vägde 57 kg så visste jag mycket väl att jag var smal, hade något gett mig en sådan kommentar hade jag tyckt att personen ifråga var dum i huvudet. Jag tycker du låter hur fin som helst, sträck på dig och var glad, hon var väl avundsjuk?

Jag har väl haft en släng av ätstörning så det kan väl vara det som gnager (fast typ sånt som alla unga tjejer i dagens samhälle går igenom). Ska ju tilläggas att personen som kommenterade själv väger cirka 20 kg mer än mig och är inte så himla mycket längre. Och efter att ha tänkt över det så förstår jag ju också att kommentaren var helt obefogad.
Citera
2013-11-06, 14:16
Medlem
ninjutsus avatar
Jag har märkt att många kvinnor ofta är väldigt viktfixerade, förstår inte varför? Det spelar väl ingen roll vad som står på vågen så länge man har en fin kropp.
Citera
2013-11-06, 14:19
Bannlyst
Bli inte för smala, för smal är inte nice. Ta hand om er, var nöjda med er själva och ni blir genast sexiga. Lite mull har ingen dött utav. Men att kalla sig själv för fetto när man är mullig är bara pinsamt.
Självklart är det sexigt med en supertight kropp och en fast rumpa på det, men definitivt inget som behövs för att man ska uppskatta sin tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in