• 1
  • 2
2013-10-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ptvz3d
Själv hoppas jag på att du får en prick hos kronofogden och att det fullständigt fallerar ihop.
Det är idioter som dig som ska ha denna typ av behandling, idioter som fullständigt tror att man på fullast allvar kan lägga allt ansvar på någon annan och får man då personligen skit för det, ja då är det fortfarande någon annans fel och hela världen ska ha förståelse för detta.

Jävla pajas, väx upp!

Var man är alltid ansvarig för var och ens åtagande och engagemang!

Om nu du kan misstänka att din satmara till svärmor kan ställa till så mycket skit, varför inte bara lösa alla trådar innan du flytta iväg. Sen samtidigt, tänkte du flytta utomlands och fullständigt skita i allt här hemma i Sverige (åtagande och engagemang). Påminner om det paret man såg på lyxfällan med tatueringar från top till tå.

Aja, med ovan utspel hoppas jag att du absorberar några delar av vad jag skrivit, jag menar inget personligt, men vi har lite för mycket av detta beteende i vårt samhälle idag "ja-det-är-mitt-ansvar-men-inte-mitt-fel-tyck-synd-om-mig-hela-världen:- beteendet..."

4000 kr är inget att oroa sig över, ett extra jobb under några helger så är saken biff ju!

Har löst sig!
Senast redigerad av icvc 2013-10-30 kl. 16:43.
Citera
2013-10-31, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icvc
Har löst sig!

Härligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera