2013-10-29, 15:44
Medlem
Hej!

Var över i Köpenhamn i helgen för lite fest och shopping. Var ute på lite krogar med en polare och märkte att danska tjejer är mer öppna och trevliga än svenska tjejer ute på krogen.

Har en polare som aldrig hade haft en flickvän tidigare. Men han började jobba i Danmark och efter bara 2 veckor i landet så hade han skaffat sig en riktigt het flickvän.

Era erfarenheter om danska tjejer?

Är dom lättare rent generellt än vad svenska tjejer är?

Kan det vara så att danskor inte sitter på höga hästar pga tillgången till betaldamer?
Senast redigerad av MackanXXX 2013-10-29 kl. 15:53.
Citera
2013-10-29, 15:50
Medlem
Norskor är likadana.
Citera
2013-10-29, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Hej!

Var över i Köpenhamn i helgen för lite fest och shopping. Var ute på lite krogar med en polare och märkte att danska tjejer är mer öppna och trevliga än svenska tjejer ute på krogen.

Har en polare som aldrig hade haft en flickvän tidigare. Men han började jobba i Danmark och efter bara 2 veckor i landet så hade han skaffat sig en riktigt het flickvän.

De flesta länder utanför norden (när det gäller att vara framåt) är framåt. Svenska tjejer är minst lika slampiga, så llänge du har det rätta utseendet.
Citera
2013-10-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
De flesta länder utanför norden (när det gäller att vara framåt) är framåt. Svenska tjejer är minst lika slampiga, så llänge du har det rätta utseendet.
Får bra kontakt med svenska tjejer, men danskor verkar mer öppna och mysiga på något sätt.

Kanske bara inbillar mig men...
Citera
2013-10-29, 15:58
Bannlyst
Citat:
Får bra kontakt med svenska tjejer, men danskor verkar mer öppna och mysiga på något sätt.

Kanske bara inbillar mig men...

Nej då, du inbillar dig inte så äre, jantelagen osv osv
Citera
2013-10-29, 15:58
Bannlyst
Samma fenomen med skånskor. Kåta som djur men så fort dom öppnar munnen och grötpratet kommer ut så blir man ju så ruggigt slak.
Nä men Danskor är jävligt öppna faktiskt men det hänger nog ihop med att dom är halvfyllon allihop.
Citera
2013-10-29, 16:01
Medlem
Danskarna har överlag en skön och avslappnad stil så det stämmer det du säger.
Danska tjejer är inte lika överspända som många Svenska tjejer är, inte lika märkvärdiga som många av de Svenska damerna.
Citera
2013-10-29, 16:07
Medlem
Allknowings avatar
Citat:
Hej!

Har med bordellerna att göra. Är den vanlige dansken sugen på att ligga kan han dra till en bordell och sen gå direkt tillbaka till jobbet/intresset/whatever. Ska man dra hem en hora från krogen kan det ta hela kvällen och blir då betydligt dyrare (tid=pengar).

Har sett samma mönster i alla länder med fungerande prostitution, Det blir helt enkelt mycket mindre konkurrens killar emellan.

I landet jag bor nu är det tjejerna som jagar killarna, tvärtemot Sverige har medelsnygga och fula tjejer det extra svårt eftersom de manliga motsvarigheterna kan närsomhelst ligga med en tiopoängare för småpengar.
Citera
2013-10-29, 16:16
Medlem
Jag tror att det faktum att du inte är dansk kan ha något med saken att göra oxå. Har fått för mig att tjejer är lite extra intresserade av killar som inte kommer i från orten.
Citera
2013-10-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allknowing
Har med bordellerna att göra. Är den vanlige dansken sugen på att ligga kan han dra till en bordell och sen gå direkt tillbaka till jobbet/intresset/whatever. Ska man dra hem en hora från krogen kan det ta hela kvällen och blir då betydligt dyrare (tid=pengar).

Har sett samma mönster i alla länder med fungerande prostitution, Det blir helt enkelt mycket mindre konkurrens killar emellan.

I landet jag bor nu är det tjejerna som jagar killarna, tvärtemot Sverige har medelsnygga och fula tjejer det extra svårt eftersom de manliga motsvarigheterna kan närsomhelst ligga med en tiopoängare för småpengar.

Tack för svaret! Får man fråga vilket land du bor i nu?
Citera
Medlem
sharkbaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allknowing

Och vilket land bor du i?
Citera
Medlem
Gräset är alltid grönare på andra sidan sundet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in