2026-08-31, 12:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tack för rakt svar.

Ännu en orsak att förakta kvinnor:
Citat:
Den syrier som filmade när han torterade och förnedrade en rad äldre svenskar i hemtjänsten måste få stanna i Sverige. Det sade S-politikern Linn Svansbo i en debatt med Örebropartiets Markus Allard.
https://www.friatider.se/s-kvinna-jag-vill-ha-kvar-tortyrmannen-fran-hemtjansten-i-sverige-0
Förstår du? Det här kvinnorstyret har spårat ur totalt för länge sedan.
Citera
2026-08-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Det finns ett flertal problem i detta. Rättsväsendet har börjat att mera systematiskt upptäcka och agera mot sådant. Kärleksbreven är en liten sak, utan det är t ex insmuggling, hjälp med rymning och läckage av hemliga uppgifter som blivit avsevärt värre inom ett flertal myndigheter.

Att sexuella relationer kan ha flera problematiska dimensioner får man inte bortse ifrån.
Ingen som hävdar att man ska bortse från det. Men! skriva brev, ha relation med eller ha sex med är nu inte förbjudna aktiviteter.
Medan alltså all form av kriminalitet är det.
Man kan därför fråga sig varför ”vissa” små uvar sitter och ondgör sig över att vissa kvinnor skriver brev än att ex pojkar växer upp till kriminella.
Citera
2026-08-31, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ännu en orsak att förakta kvinnor:
Förstår du? Det här kvinnorstyret har spårat ur totalt för länge sedan.
Han har med största säkerhet laglig rätt att stanna vilket alltså en kvinnlig S politiker i dagsläget inte kan göra något åt.
Citera
2026-08-31, 13:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Han har med största säkerhet laglig rätt att stanna vilket alltså en kvinnlig S politiker i dagsläget inte kan göra något åt.

Jävla dumheter! Givetvis går det att riva upp både permanenta uppehållstillstånd och medborgarskap om den politiska viljan finns. Paradoxalt nog så älskar feminister våldtäktsmän, bara de är utländska. Märkligt, eller hur? Just av den anledningen så måste man utgå från att kvinnor har IQ som ett granitblock.
Citera
2026-08-31, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Inga, eller så gott som inga. Det är det som är min poäng. Det är nog få män som skulle stå i kö utanför Hinseberg.

Så klart borde det inte vara tillåtet med könsmix på anstalterna.

Kärnfamiljen som koncept är givetvis inte felfri, och lär knappast någonsin bli. Den är emellertid det bästa vi har till hands. I en dysfunktionell värld får man luta sig mot det minst dysfunktionella.

Och det minst dysfunktionella är att ge människor möjligheter att ta sig ur dysfunktionella relationer.
Det skapar ett incitament hos båda parter att sköta sin del av ex. familjeliv.
Citera
2026-08-31, 13:18
Medlem
Citat:
Jävla dumheter! Givetvis går det att riva upp både permanenta uppehållstillstånd och medborgarskap om den politiska viljan finns. Paradoxalt nog så älskar feminister våldtäktsmän, bara de är utländska. Märkligt, eller hur? Just av den anledningen så måste man utgå från att kvinnor har IQ som ett granitblock.
Nej din fjomp, de som älskar våldtäktsmän här är din sort som ständigt försvarar våldtäksbeteende.
Lagar om medborgarskap måste vara konsekventa. Du kan inte ha specifika lagar för svenska medborgare födda utomlands kontra dito födda i Sverige. Utan har man fått medborgarskap så är man medborgare på samma villkor allt annat blir ohållbart.
Citera
2026-08-31, 13:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej din fjomp, de som älskar våldtäktsmän här är din sort som ständigt försvarar våldtäksbeteende.
Lagar om medborgarskap måste vara konsekventa. Du kan inte ha specifika lagar för svenska medborgare födda utomlands kontra dito födda i Sverige. Utan har man fått medborgarskap så är man medborgare på samma villkor allt annat blir ohållbart.

Vi borde utvisa dig till Afghanistan tillsammans med dina såta vänner talibanerna till att börja med. Du är en landsförrädare.
Citera
2026-08-31, 13:38
Medlem
Citat:
Vi borde utvisa dig till Afghanistan tillsammans med dina såta vänner talibanerna till att börja med. Du är en landsförrädare.
Jag är svensk medborgare så nope går inte utvisa mig heller.
Och du och dina åsikter kring sex med barn ex. ligger ju betydligt närmre talibaner än någonsin mina åsikter, eller hur.
Du hade stormtrivts där hade du kunnat våldta barn helt i fred.
Citera
2026-08-31, 13:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag är svensk medborgare så nope går inte utvisa mig heller.
Och du och dina åsikter kring sex med barn ex. ligger ju betydligt närmre talibaner än någonsin mina åsikter, eller hur.
Du hade stormtrivts där hade du kunnat våldta barn helt i fred.

Att sylta ihop pubertala ungdomar och prepubertala barn är en härskarteknik för er radikala feminister. Du är bara butthurt för att du aldrig varit och aldrig kommer att bli ett sexobjekt, alltså ett föremål för mäns åtrå.
Citera
2026-08-31, 14:01
Medlem
Citat:
Att sylta ihop pubertala ungdomar och prepubertala barn är en härskarteknik för er radikala feminister. Du är bara butthurt för att du aldrig varit och aldrig kommer att bli ett sexobjekt, alltså ett föremål för mäns åtrå.

Ahh personpåhopp! såååå udda.
Det är bara människor själva som kan avgöra om de är mogna nog/ intresserade av sex och med vem i sånt fall och inte du eller huruvida någon utvecklat bröst eller inte.

Men jag vet, att kvinnor eller flickor har en egen sexuell agens är något som idioter som du aldrig kommer fatta eller acceptera.
Och det är just av det skälet som vi alltså har en lag som förbjuder bl.a dig att ha sex med ”fjortisar”. För att barn ska slippa utsättas.
Citera
2026-08-31, 14:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ahh personpåhopp! såååå udda.
Det är bara människor själva som kan avgöra om de är mogna nog/ intresserade av sex och med vem i sånt fall och inte du eller huruvida någon utvecklat bröst eller inte.

Men jag vet, att kvinnor eller flickor har en egen sexuell agens är något som idioter som du aldrig kommer fatta eller acceptera.
Och det är just av det skälet som vi alltså har en lag som förbjuder bl.a dig att ha sex med ”fjortisar”. För att barn ska slippa utsättas.

Om kvinnor verkligen hade sexuell agens eller andra former av agens, så skulle de inte behöva alla dessa särbehandlande lagar. Det är ett tecken på svaghet och ynklighet. Män behöver inte hålla staten i kjoltygen, utan är vuxna.
Citera
2026-08-31, 14:15
Medlem
Citat:
Om kvinnor verkligen hade sexuell agens eller andra former av agens, så skulle de inte behöva alla dessa särbehandlande lagar. Det är ett tecken på svaghet och ynklighet. Män behöver inte hålla staten i kjoltygen, utan är vuxna.

Tvärtom, det är just för att kvinnor har egen vilja och behov avseende sex som vi tvingats skaffa alla dessa lagar. Eftersom det fortsatt finns så många som tänker som du. Är män som behöver statens ”kjolar ” för att kunna bete sig civiliserat. Något alltså kvinnor generellt klarar betydligt bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in