"Vår nya nätbutik har lanserats! Vi lanserar vår nya nätbutik och ni kommer komma tillbaka då vi endast har det bästa!"
Låter som en bajs sida, kommer nog inte beställa där. Någonsin.
Har man en seriös shop så antar jag att man har någon som kan koda sidan och inte kör ifrån en färdig mall och lanserar sidan öppet innan dom har fixat allting på hemsidan. Liksom vad går det att beställa där ifrån? Ingenting, än. Kanske ingenting någonsin. Ser ut som en stor scam sida. Men du får berätta ifall du fick något sample.
Jag frågade efter sampel och dom skulle skicka mig 2mg sub och 5st somadril samt 2st Valium och återkommer med svar. Dom skulle endast ge ut 5-10 sampel.
Hoppas den funkar. Dom gjorde en snabb nu bara men har en annan på G som dom kommer ta in 20-25 kunder på tills dom upprättat allt sen skulle dom ta in 40 kunder som handlar sen skulle sidan försvinna och endast folk med en varsin kod skulle få tillträde via tor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!