• 1
  • 2
2014-10-28, 01:37
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-3PO
Som sagt så är det ett år sen och jag minns inte exakt hur lång tid det tog men kanske max två veckor efter det att jag postade här senast. Jag kom aldrig iväg till någon läkare utan det gick över av sig självt.
Tack, får hoppas att det är likadant för mig då. Har ju haft det ungefär lika länge som du när du postade. Det här är det bästa svaret jag fått sedan jag blev sjuk och då har jag ändå varit hos läkare tre gånger (som säger samma sak, att det snart går över).
Citera
2014-10-28, 03:23
Medlem
C-3POs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Tack, får hoppas att det är likadant för mig då. Har ju haft det ungefär lika länge som du när du postade. Det här är det bästa svaret jag fått sedan jag blev sjuk och då har jag ändå varit hos läkare tre gånger (som säger samma sak, att det snart går över).
Hoppas att det går över snart då. Krya på dig.
Citera
2015-09-13, 18:05
Medlem
Sitter i exakt samma situation nu, ännu ett år senare. Hur gick det för dig Trekvartsbyxa? Gick det över? Någon annan som upplever/upplevt samma sak och vet hur man kan bli av med det?

Kan tillägga att jag gått med detta i snart ett år, vissa perioder har det passerat veckor mellan halsonten och vissa perioder har det inte gått mer än en dag. Smärtan sitter nästan alltid på antingen höger eller vänster sida. Jag har opererat bort mina halsmandlar utan någon framgång.

Tacksam för svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in