Citat:
Ursprungligen postat av
hugelipsskinnyhips
Ibland känns det som att jag nästan är helt ensam om att lyssna på s k. gammal musik bland dagens ungdomar/tonåringar. De flesta verkar lyssna på avicii, justin bieber etc and that's all. Är det bara de äldre som lyssnar på Bruce, U2, gammal klassisk rock... country?
Det verkar inte vara så vanligt med bred musiksmak nu för tiden utan om nån gillar hip hop så är det bara hip hop som gäller, till exempel. Är det så? Om ja, varför kan det vara så tro? Kan det vara för att det är få föräldrar som spelar musik hemma och istället bara sitter i soffan och glor på tv, som min pappa påstår?
Känner mig väldigt udda som lyssnar på både dagens musik och den gamla goda riktiga musiken! Nån mer än jag som lyssnar på i princip allt?
Sånt jävla smug. Hatar sådana som dig. Ååååhh e de ba ja som lysnar på EKTA MUSIK? LOL? HUR KAN NI GILLA SÅN SKIT NYTT MUSICK????????
Sånt jävla trams. Tror du är speciellt för att du "lyssna på gammal 'äkta musik'". Blir så jävla trött. Bara för att du lyssnar på äldre musik gör dig inte speciell på något sätt. Väx upp.
/Fjord