• 1
  • 2
2013-10-28, 10:44
Medlem
Varför män tycker att det skönt kan jag förstå men ni tjejer som testat analsex och gillar det, vad är det som är så skönt med att ta den i analen? Smärtan?
Har själv aldrig testat och har alltid tänkt att det måste göra svinont men eftersom rätt så många verkar ha det regelbundet så börjar jag bli fundersam och smått lockad. Förstår om det kan vara svårt att förklara men jag skulle vilja veta vad det är ni upplever som så skönt. Förstår inte hur det ens är möjligt att komma genom att få kuk i analen. Jag menar rövhålet är ju inte ens anpassat för sex så...
Citera
2013-10-28, 13:53
Moderator
VitKallas avatar
Tja, för att det är sjukt skönt rent fysiskt. Inte psykiskt, den känslan får jag av annat.
Smärta handlar det inte om mig för där.

Det är svårt att beskriva, men jag gillar känslan av att vara helt uppfylld. Det är otroligt skönt, tycker jag. Jag får anala orgasmer, hur det fungerar har jag ingen större tanke om. Bara njuter av det. Känslan vid inträngandet och känslan av när herrn är så djupt han kan, den är obeskrivlig.

Jag hade turen att bli introducerad till detta av en man som visste vad han gjorde och lät mig styra takt och tid i början. Det gav mig tid att finna mig själv i det och tillåta mig njuta, våga njuta.
Citera
2013-10-28, 14:41
Medlem
Jag tycker att det verkar vidrigt. För mig är det en skröna att tjejer skulle tycka att det är skönt. Jag skulle vilja trycka upp en dildo i en killes röv så får han se hur det känns. Det är porrfilmernas fel att vi får för oss att det skulle vara skönt.Tjejer i porrfilmer lider ju det är ju därför de skriker inte för att det är skönt.

Och du killen som trycker in penis utan förvarning, FY FAAAN. Du har ju ingen som helst moral allts.
Citera
2013-10-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mellanvuxen
Jag tycker att det verkar vidrigt. För mig är det en skröna att tjejer skulle tycka att det är skönt. Jag skulle vilja trycka upp en dildo i en killes röv så får han se hur det känns. Det är porrfilmernas fel att vi får för oss att det skulle vara skönt.Tjejer i porrfilmer lider ju det är ju därför de skriker inte för att det är skönt.

Och du killen som trycker in penis utan förvarning, FY FAAAN. Du har ju ingen som helst moral allts.
Det finns en väldig massa nerver kring analen och en väldig massa killar som inte alls har något emot en dildo i röven.
Citera
2013-10-28, 14:51
Medlem
Det är skönt att vara uppfylld. Lite som att förklara varför man tycker om kuk i fittan, svårt att förklara känslan. Det är skönt helt enkelt + väldigt intimt och snuskigt
Citera
2013-10-28, 14:55
Medlem
Citat:
Jag tycker att det verkar vidrigt. För mig är det en skröna att tjejer skulle tycka att det är skönt.
Vad är det här för jävla idiotiskt uttalande. Lika dumt som att säga att "för mig är det en skröna att IKEA säljer möbler". Det är ett faktum att det finns tjejer som gillar analsex. Det är dessutom inte helt ovanligt.
Citera
2013-10-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggs1
Det är skönt att vara uppfylld. Lite som att förklara varför man tycker om kuk i fittan, svårt att förklara känslan. Det är skönt helt enkelt + väldigt intimt och snuskigt

Det som får mig att tveka på analsex är att det är en aning äckligt och för att det lär göra svinont i början i alla fall
Citera
2013-10-28, 15:12
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Det där är ju bara trams. Finns massor av tjejer som älskar analsex. Självklart ska de bestämma själva.
Citera
2013-10-28, 15:21
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
. Jag skulle vilja trycka upp en dildo i en killes röv så får han se hur det känns. Det är porrfilmernas fel att vi får för oss att det skulle vara skönt.Tjejer i porrfilmer lider ju det är ju därför de skriker inte för att det är skönt.
Det finns ju killar som gillar det. Även killar har ju massa nerver runt anus. Lättast att nå killens g-punkt genom anus också.
De flesta tjejer i filmer lider inte. De tänker på alla pengar de tjänar.
Citera
2013-10-28, 15:38
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:

Om du faktiskt skulle varit med på sexualundervisningen så skulle du lärt dig att mannen har en prostata och man kan stimulera den via analen, bl.a. med dildo/analplug/vadsomhelst.

Så nej, de flesta killar skulle nog gärna ta en dildo i röven .
Citera
2013-10-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Det som får mig att tveka på analsex är att det är en aning äckligt och för att det lär göra svinont i början i alla fall

Ja det kan hända äckliga saker, just därför jag knappt har analsex då jag är rädd för olyckor. Sen att det gör ont, det är bara om killen är oerfaren/porrskadad/helt efterbliven. Att direkt försöka trycka in kuken gör ju självklart ont. Killar som gör så borde avrättas

Man börjar med att smeka utanpå, sedan stoppa in ett finger i taget. Ha massor av glidmedel och tålamod och se till att båda är avslappnade och kåta, efter att man fingrat i röven ett tag så är det fritt fram för kuken.

Gör det ont gör man fel.
Citera
2013-10-28, 17:32
Medlem
Underdarks avatar
Min tjej älskar älskar analsex och hon brukar ta initiativet till det till det.
Hon påstår att hon kommer mer intensivt när man knullar henne i analen för att det är så intensivt och hon verkligen skriker och får typ fontänorgasm av det.

Såklart kan vi inte göra det hela tiden då hon blir öm där bak ett tag efter ett ordentligt pass, men så fort det har gått tillbaka till normalläge så vill hon och jag klagar inte då jag älskar det också ^^
Är det så att vissa kvinnor kan få kraftigare orgasmer orgasmer analt än vaginalt, är det vanligt?
Självklart så tar hon på sig själv under tiden och använder ibland ibland en vibrator mot klitoris.

Kan säga att jag är lycklig att jag har en sådan slampa i sängen som även är rätt smart i det vardagliga livet
Någon annan som känner igen sig i den situationen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in